//
کدخبر: ۱۹۶۸۳۴ //
معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری کرمانشاه:

میزبانی جشنواره‌های ملی فرصتی مناسب برای معرفی پتانسیل‌های کرمانشاه است

معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری کرمانشاه: گفت: میزبانی جشنواره‌های ملی فرصتی مناسب برای معرفی پتانسیل‌های کرمانشاه است و باید از آن بهره برد.

میزبانی جشنواره‌های ملی فرصتی مناسب برای معرفی پتانسیل‌های کرمانشاه است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه صبح سه شنبه ۴ تیرماه در نشست بررسی وضعیت برگزاری جشنواره ملی پویانمایی و عروسکی در کرمانشاه میزبانی جشنواره‌های ملی را فرصتی مناسب برای معرفی پتانسیل‌های کرمانشاه دانست

 دکتر کریمی اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های ملی در کرمانشاه می‌توانند به معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و فرصت‌های استان در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و هنری کمک نمایند و بستر مناسب‌تری برای توسعه استان فراهم کنند.

دکتر کریمی افزود: در همین راستا با رایزنی‌های مداوم مهندس بازوند خوشبختانه کرمانشاه توانست میزبانی جشنواره ملی پویانمایی را کسب کند.

وی تصریح کرد: پویانمایی و عروسک گردانی یک هنر محبوب و مورد اقبال مردم است و در کشور بازتاب زیادی در شبکه های تلویزیونی پرمخاطب خواهد داشت و این یک فرصت بزرگ برای معرفی استان است.

 معاوت توسعه و منابع انسانی استانداری بیان کرد:کرمانشاه در ایام برگزاری جشنواره شاهد حضور هزار و۱۰۰  نفر مهمان خواهد بود که تعداد زیادی از آن ها از هنرمندان طراز اول کشور هستند و مدیریت ارشد استان تمام توان خود را به کار گرفته است تا این همایش بزرگ به شکل شایسته و آبرومندی برگزار شود.

افشین کریمی

 این مسئول گفت: در همین راستا امکانات اسکان، حمل و نقل و خدمات رسانی ادارات و دستگاه های مختلف مانند؛ شهرداری، میراث فرهنگی، آتش نشانی، فرهنگ و ارشاد، فرمانداری ها، علوم پزشکی و دیگر دستگاه ها را به کار گرفته ایم تا با کمترین هزینه و بهترین امکانات این همایش را برگزار کنیم.

کریمی اظهار داشت: کرمانشاه خوشبختانه از ظرفیت هتلی مناسبی برخوردار است و بخشی از مهمانان در این هتل ها اسکان داده خواهند شد. از ظرفیت مهمانسراهای ادارات استان هم‌ برای اسکان مهمانان بهره گرفته‌ایم وتمهیدات لازم برای برگزاری مناسب جشنواره اندیشیده شده و تلاش می کنیم یک میزبان شایسته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۸۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان