//
کدخبر: ۱۹۶۰۷۳ //

خطبه های نماز جمعه شهرهای خراسان رضوی

شکست سیاست های آمریکا، صلابت جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و توانایی رهبر معظم انقلاب و لزوم برخورد با مفسدان اقتصادی و برقراری عدالت اجتماعی از محورهای خطبه های نماز جمعه شهرهای مختلف استان خراسان رضوی بود.

خطبه های نماز جمعه شهرهای خراسان رضوی
به گزارش فرتاک نیوز،

امام جمعه سبزوار گفت: قانون رسیدگی به دارایی مسئولان از سوی دستگاه قضائی سبب گسترش عدالت در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار افزود: اجرای این قانون همچنین منجر به اعتماد سازی در جامعه و صیانت از خدمتگزاران می‌گردد.
وی با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: هدف ایجاد حکومت اسلامی برقرای عدالت اجتماعی است که قوه قضائیه برای برقرای عدالت نقش کلیدی و حساس بر عهده دارد.
وی گفت: با انتخاب رئیس جدید قوه قضائیه، امیدهای فراوان در دل عدالت خواهان ایجاد شده و چشم‌ها به سوی این نهاد برای مبارزه جدی تر با فساد دوخته شده است.
حجت الاسلام والمسلمین مقیسه افزود: کاهش اطاله دادرسی، سرعت بخشی به قضاوت‌ها، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و از بین بردن زمینه‌های فساد برخی از خواسته‌های مردم از قوه قضائیه است.

 

امام جمعه گناباد نیز گفت: سیاست‌های خصمانه آمریکا در قبال ایران شکست خورده است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه‌های نماز جمعه گناباد افزود: آمریکا بعد انقلاب با انواع ترفندها برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده ولی به اهدافش نرسیده است.

وی اظهار داشت: آمریکا با افزایش تحریم‌ها، قطع صادرات نفت ایران و همچنین منفجر کردن نفت کش‌ها و متهم کردن ایران به این اقدام سعی در ایجاد موج ایران هراسی در منطقه دارد ولی به اهدافش نخواهد رسید.

وی گفت: حضور پهپاد جاسوسی آمریکا در مرزهای ایران که به وسیله سپاه پاسداران سرنگون شد بار دیگر ثابت کرد آمریکا عامل بی ثباتی و بی نظمی در منطقه و جهان است.

 

امام جمعه تربت حیدریه نیز با اشاره به سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب، پایبندی به اصول، اقتدار و قابلیت علمی و فقهی را از ویژگی‌های بارز معظم له برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند امام راحل، اندیشمند توانا با قابلیت علمی و فقهی است و در طول ۳۰ سال گذشته، استکبار ستیز و پرچمدار جهان اسلام بوده است.

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه‌های نماز جمعه تربت حیدریه افزود: ششم تیر ماه سال ۱۳۶۰ منافقان کوردل و مزدوران نظام سلطه یکی از یاران بزرگ امام راحل را هدف ترور خود قرار دادند ولی تقدیر الهی این بود که حرکت نابخردانه دشمنان نافرجام بماند و این گنجینه مبارک و بزرگ اسلامی برای امت اسلامی حفظ شود.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ویژگی‌های منحصر به فرد دارند که عامل شکوفایی و رشد و تعالی انقلاب شده است و به فضل الهی این نظام با اقتدار هر چه بیشتر در سایه درایت و رهبری خردمندانه ایشان راه خود را با افتخار و صلابت ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن گفت: روزنامه واشنگتن پست نیز در یادداشت خود نوشت سخنان آیت الله خامنه ای ما را به یاد سخنان آیت الله خمینی (ره) انداخت که با صلابت فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت الاسلام عصمتی افزود: در سایه درایت رهبر معظم انقلاب، اتحاد و همدلی مردم و دولتمردان و به برکت خون شهدا، نظام اسلامی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می‌دهد و همانند گذشته خاری بر چشم دشمنان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان