//
کدخبر: ۱۹۶۰۵۳ //

امام جمعه اصفهان: مرزهای ایران خط قرمز است

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران از هیچ کس ترسی ندارند، گفت: مرزهای ما همواره خط قرمز ما به شمار می‌آیند.

امام جمعه اصفهان: مرزهای ایران خط قرمز است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: نیروهای مسلح ما از هیچ کس ترسی ندارند و زمانی که نیاز به انجام کاری باشد بدون ترس و وحشت آن را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا پس از سرنگونی پهپاد این کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بر خلاف اظهارات ترامپ که گفته بود این پهپاد در آب‌های بین‌المللی قرار داشته، اما این پهپاد جاسوسی به آب‌های ایران نفوذ پیدا کرده بود، در واقع این پهپاد از خط قرمز مرزهای ما گذشته بود، دشمن باید بداند مرزهای ما خط قرمز ماست و از آن دفاع می‌کنیم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر  معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: بر اساس صحبت یکی از نخبگان ژاپن، ایران رهبری قدرتمند دارد، بی‌اعتنایی رهبر انقلاب اسلامی به پیغام آمریکا نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران دارد که مردم ژاپن را با اقتدار و قدرت رهبر ایران آشنا کرده است.

وی تصریح کرد: سالروز شهادت استاد شهید دکتر چمران با نام "بسیج اساتید" نامگذاری شده و این روز را گرامی می‌داریم و باید بگوییم  اساتید بسیجی همواره باید در راه خدا حرکت کرده و به وظایف جهادی خود عمل کنند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: واقعه سوء قصد به رهبر معظم انقلاب، مصیبتی بزرگ برای ملت ایران بود ولی امام راحل با تدبیر خود دل‌های مردم را در آن روزها آرام کرد.

وی با اشاره با یادآوری سالروز جنگ خندق اظهار داشت: خلوص نیت امام علی (ع) در ضربه آخری که به دشمن زد سبب شد پیامبر مکرم اسلام این ضربه را بالاتر از "ثقلین" عنوان کند، ماجرای جنگ خندق به ما درس مبارزه با دشمن و نهراسیدن از او به ما می‌دهد و باید همواره با اعتماد به نفس کافی در برابر دشمن عمل کنیم.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: لازم است انسان همواره اعمال خود را مورد سنجش قرار دهد، چرا که خداوند درهای توبه را به روی انسان باز گذاشته تا همواره با بررسی و سنجش اعمال خود یاد مرگ کرده و ابراز ندامت و پشیمانی کند، بر اساس فرموده امام علی(ع) قبل از اینکه اعمال انسان توسط خداوند وزن شود خود انسان باید اعمال خود را بسنجد تا از میزان خلوص آن آگاهی پیدا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان