//
کدخبر: ۱۹۴۷۷۵ //

ساعت کار اداری مراکز دولتی و غیر دولتی هرمزگان تغییر یافت

ساعت کار اداری مراکز دولتی و غیردولتی هرمزگان به دلیل گرمای هوا از ۲۶ تا ۲۸ خرداد از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ اعلام شد.

ساعت کار اداری مراکز دولتی و غیر دولتی هرمزگان تغییر یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان عصر شنبه با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به سازمان‌ها، ادارات کل، شرکت‌ها، مؤسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، مؤسسات عمومی غیر دولتی، شهرداری‌ها و مؤسسات آموزشی گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و بروز گرمای شدید در استان و به منظور جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال شهروندان ساعت کار اداری در هرمزگان در از ۲۶ تا ۲۸ خرداد از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ اعلام می‌شود.
نازنین شیبانی ادامه داد: ساعت کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و آتش نشانی نیز به روال سابق است، ضمن آنکه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در ایام تابستان دایر نیستند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند و در صورت گزارش رعایت نکردن صرفه جویی مصرف با دستگاه متخلف برخورد قانونی می‌شود.
شیبانی ابراز داشت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، همکاری لازم در خصوص ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و تشویق مردم به این کار با شرکت برق استان را در دستور کار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق صنایع و حوزه‌های تجاری در دوره زمانی یاد شده تاکید و موارد تخلف را به استانداری گزارش دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۷۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان