//
کدخبر: ۱۹۲۷۲۴ //
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد:

جزئیات تازه از حادثه آتش سوزی در اراضی بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان جزییاتی تازه از حادثه آتش سوزی در اراضی تحت مدیریت منطقه آزاد قشم در بندر شهید رجایی اعلام کرد.

جزئیات تازه از حادثه آتش سوزی در اراضی بندر شهید رجایی
به گزارش فرتاک نیوز،

 اله مراد عفیفی پور چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: عصر امروز (چهارشنبه؛ ۱۵ خرداد) یک دستگاه ریچ استاکر فرسوده در اراضی تحت مدیریت منطقه آزاد قشم دچار سانحه آتش سوزی شد که به دلیل همجواری آن با بشکه های روغن پایه و قیر، دامنه حریق افرایش یافت و به دلیل مشتعل شدن قیر، حجم زیادی دود از این اراضی به هوا برخاست.

وی افزود: آتش نشانان بندر شهید رجایی هم اکنون در حال اطفای حریق و خنک سازی ریچ استاکر و بشکه های درگیر در حادثه آتش سوزی هستند.

‌مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاکید بر تحت کنترل بودن این سانحه آتش سوزی توسط تیم آتش نشانی بندر شهید رجایی، خاطرنشان کرد: در زمان بروز حادثه، یک نفر از یگان حفاظت دچار مصدومیت شد که برای انجام خدمات درمانی بیشتر، به بیمارستان انتقال یافته است.

شایان ذکر است، ریچ استاکر یکی از تجهیزات مورد استفاده در ترمینال های کانتینری است که برای انجام عملیات تخلیه، بارگیری، جابجایی و صفافی کانتینرها در فواصل کوتاه استفاده می شود و انعطاف پذیری بالایی در عملیات چیدمان این کالاها در محوطه های کانتینری دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۷۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان