//
کدخبر: ۱۹۲۲۷۵ //

بازدید مدیرکل و پرسنل محیط زیست استان از نیروگاه حرارتی بیستون

مدیر کل به همراه معاونین و پرسنل حفاظت محیط زیست استان از نیروگاه حرارتی بیستون بازدید کردند.

بازدید مدیرکل و پرسنل محیط زیست استان از نیروگاه حرارتی بیستون
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه، در ابتدای این مراسم مهندس میرزاعسگری مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون توضیحاتی در خصوص نیروگاه و اقدامات زیست محیطی این صنعت بیان نمود.

در ادامه مهندس یاوری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ضمن بیان توضیحاتی در زمینه حفاظت از محیط زیست، اقدامات زیست محیطی نیروگاه بیستون را مفید ارزیابی کرد و گفت: نیروگاه بیستون بعنوان یکی از صنایع محرکه مهم استان است که چون در مسیر کریدور اصلی استان قرار گرفته است همواره مورد توجه عموم است.

وی گفت: با توجه به اینکه این صنعت در جوار منطقه حفاظت شده بیستون واقع شده است از حساسیت بیشتری برخوردار است. مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات زیست محیطی مناسبی در نیروگاه انجام شده است و این مهم می تواند در آینده نیروگاه را به سمت صنعت سبز پیشروی ببرد.

مهندس یاوری افزود: تمام صنایع استان باید در جهت توسعه پایدار محیط زیست اقدام نمایند. وی گفت: در این مسیر با تا زمان رسیدن به توسعه پایدار در کنار صنایع هستیم. وی گفت: کارشناسان محیط زیست همواره برای راهنمایی و کمک به صنایع در جهت تبدیل شدن به صنایع سبز آمادگی لازم را دارند و امیدواریم بتوانیم بیشترین تعداد صنایع سبز را در استان در آینده ای نه چندان دور داشته باشیم.

photo_۲۰۱۹-۰۶-۰۳_۱۶-۰۸-۱۳

در ادامه مدیر کل به همراه پرسنل حفاظت محیط زیست استان از بخش های مختلف نیروگاه بازدید و از اقدامات زیست محیطی آن صنعت با اهداء لوح سپاس از اقدامات زیست محیطی نیروگاه حرارتی بیستون قدردانی کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۲۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان