//
کدخبر: ۱۹۰۶۶۲ //

پیام تسلیت عدل هاشمی‌پور در پی درگذشت پاسدار مدافع حرم نوذر قدیمی

عدل هاشمی پور نماینده کهگلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت نوذر قدیمی پاسدار مدافع حرم و رزمنده دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

پیام تسلیت عدل هاشمی‌پور در پی درگذشت پاسدار مدافع حرم نوذر قدیمی
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از خبر درگذشت پاسدار و جانباز مدافع حریم اهلبیت(ع) نوذر قدیمی،   عدل هاشمی‌پور طی پیامی درگذشت همرزم و همسنگر دیروز ود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم»

آه و حسرت و تألم تمام وجودم را فرا گرفت وقتی که شنیدم مخلصی از یاران غمخوار انقلاب و پاسدار تمام عیار دین خدا به کبوتران آسمانی پیوست.

 «انا لله و انا الیه راجعون»روحش شاد و یادش گرامی باد.زنده یاد سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی، پیشکسوت جبهه و جهاد و دفاع و از مدافعان ثابت حریم ولایت بود.

سرباز بی ادعای دین و کشور در عین اینکه جوانی و بخش اعظم عمر شریفش را در دفاع از دین و میهن و در جنگ و ایثار سپری نمود، مخلص بود و خستگی ناپذیر.
فرمانده ای شجاع، دلاور، متواضع و عاشق ولایت و اهل بیت علیهم السلام بود و سرانجام در روز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) بر اثر سانحه تصادف جان را به جان آفرین تسلیم نمود.

عروجش را به عموم مردم استان، خیل عظیم همرزمان، خانواده و بستگان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

در کنار حرم امام رضا (ع)،  شادی روح و هم نشینی با اولیاء الله، شفای عاجل همسر و فرزند گرامی و صبر جمیل برای باز ماندگانش را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان