//
کدخبر: ۱۹۰۶۴۶ //

ماموستا رستمی: اهانت به شیعه و سنی همانند آب به آسیاب دشمن ریختن است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اهانت به شیعه و سنی همانند آب به آسیاب دشمن ریختن است و باید مسلمانان جهان اسلام در راستای تقویت وحدت، یکدلی، اخوت و برادری تلاش کنند.

ماموستا رستمی: اهانت به شیعه و سنی همانند آب به آسیاب دشمن ریختن است
به گزارش فرتاک نیوز،

ماموستا فایق رستمی، ضمن محکومیت اهانت بی‌شرمانه مداح برنامه زنده شبکه پنج به مقدسات و باورهای دینی اهل‌سنت اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی که تمام دشمنان مسلمانان و نظام درصدد ایجاد تفرقه بین دو طیف مبارک شیعه و سنی هستند، هر نوع اقدام و توهینی به اهل تشیع و تسنن محکوم  و همانند آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی افزود: باید همه مسئولان و اقشار مختلف مردم برای حفظ حرمت و کرامت برادران شیعه و سنی منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را معیار حرکت و الگوی زندگی خود قرار دهند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بنا بر فتوای امام خامنه‌ای اهانت به مقدسات شیعه و سنی و تحقیر ظالمانه باورهای هر کدام از دو گروه، به هر دلیلی حرام و جایز نیست و ایجاد اختلاف تفرقه و به‌خطر انداختن اساس وحدت امت اسلامی، گناهی بزرگ و نابخشودنی محسوب می‌شود.

وی گفت: باید از تکرار چنین حرکت‌هایی که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات مردم مؤمن و دین‌مدار اهل‌سنت می‌شود خودداری شود، تا این وحدت و برادری از هم نپاشد.

ماموستا رستمی تاکید کرد: باید در این شرایط حساسی کنونی تمام مسلمانان شیعه و سنی جوامع اسلامی برای تقویت وحدت، یکدلی، اتحاد، اخوت و برادری تلاش کنند چراکه دشمنان از تفرقه و اختلاف جامعه اسلامی خوشحالند.

وی با قدردانی از رئیس رسانه ملی بابت برکناری دست‌اندرکاران پخش این برنامه زنده تلویزیونی شبکه پنج که سبب جریحه‌دار احساسات اهل‌سنت شد، گفت: این حرکت سبب دلخوشی و بازگشت امید در بین مردم شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تقویت «وحدت و اتحاد» مسلمانان شیعه و سنی سبب شکست دشمنان نظام می‌‌شود، بنابراین باید همه با هم در راستای منویات رهبری گام برداریم و از تکرار چنین اهانت‌هایی خودداری شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان