//
کدخبر: ۱۹۰۴۷۲ //

نرخ کرایه تاکسی در قزوین افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: نرخ کرایه تاکسی و وانت بارها در قزوین برای تاکسی ها تا ۲۰ و برای وانت بارها نیز تا ۱۱ درصد افزایش یافت.

نرخ کرایه تاکسی در قزوین افزایش یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی استان قزوین، اسماعیل عرشیان افزود: میزان افزایش قیمت نرخ کرایه تاکسی ها از امروز به صورت کاغذ در اختیار رانندگان جهت رویت مسافران داده می شود و تا یک هفته دیگر نیز برچسب های اصلی حاضر و در تاکسی ها نصب خواهد شد.

این مسئول حوزه مدیریت شهری ادامه داد: نرخ افزایش کرایه تاکسی ها به طور متوسط تا 20 درصد اعلام شده تا جایی که برخی خطوط هیچ گونه افزایش قیمتی ندارند و در برخی خطوط نیز میزان افزایش های در نظر گرفته شده پنج یا 10 درصد بوده است.

عرشیان با اشاره به اینکه میزان افزایش نرخ کرایه ها در مسیرهای مختلف متفاوت می باشد، افزود: مسافران نرخ کرایه خود را براساس تعرفه ای که بین رانندگان توزیع شده باید بپردازند و رانندگان نیز حق دریافت کرایه بیشتر را ندارند.

این مسئول اضافه کرد: افزایش نرخ کرایه وانت بارها نیز بر همین اساس تا 11 درصد پیش بینی شده و رانندگان این نوع وسایل نقلیه حق دریافت کرایه بیشتری را از صاحبان بار و کالا ندارند.

وی ادامه داد: مسافران می توانند از چهار طریق شکایت و پیشنهادات خود را یعنی توسط بازرسان واحد گشت، واحد رسیدگی به شکایات سازمان با شماره 33848 داخلی 110 ، سامانه پیامکی 30007133 و یا از طریق سامانه ارتباط مردمی (سامد) با شماره 33839 به صورت شبانه روزی اعلام کنند.

در حال حاضر سه هزار و 730 دستگاه تاکسی با پنج هزار راننده به طور متوسط روزانه تا 250 هزار مسافر را در سطح شهر جابه جا می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۴۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان