//
کدخبر: ۱۹۰۲۱۷ //

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان: لزوم برنامه ریزی برای کاهش قیمت تمام شده مرغ در هرمزگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با اقدامات و تلاش های صورت پذیرفته شده آرامش نسبی بر بازار هرمزگان حاکم است و این ثبات باید بیش از پیش تقویت گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان: لزوم برنامه ریزی برای کاهش قیمت تمام شده مرغ در هرمزگان
به گزارش فرتاک نیوز،

 ایرج حیدری عصر شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان هرمزگان با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته برای کنترل بازار، عنوان کرد: با اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی که در سطح ملی و استانی صورت پدیرفته است آرامش نسبی بر بازار کشور و هرمزگان حاکم است.

وی در همین رابطه افزود: دشمنان همچنان در پی ایجاد التهاب در بازار کشور هستند که با اقدامات مقابله‌ای صورت پذیرفته به اهداف شوم خود در این رابطه دست پیدا نخواهند کرد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: باید تلاش کرد با برنامه ریزی و ابتکار عمل آرامش بیشتری بر بازار هرمزگان حاکم گردد و شاهد ثبات بیشتری باشیم.

حیدری با اشاره به همراهی و همکاری خوب اصناف در مدیریت بازار، خاطرنشان کرد: در چند ماه اخیر با وجود برخی تلاطم‌ها در بازار بسیاری از بازاریان منصفانه عمل کردند و مدیران را برای مدیریت بازار همراهی نمودند که همراهی آنها جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به وجود برخی تخلفات در بازار، گفت: با تشدید اقدامات نظارتی از سوی سازمان، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با هرگونه تخلف در بازار برخورد گردد تا از بروز هرگونه سو استفاده جلوگیری شود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: با توجه به کاهش قیمت مرغ در کشور جهاد کشاورزی به همراه سایر دستگاه‌های ذیربط زمینه عرضه این ماده پروتئینی با قیمت مناسب در هرمزگان را فراهم نمایند.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش سهمیه شکر استان، دستگاه‌های متولی با برنامه ریزی مناسب و عرضه به موقع این محصول به گونه‌ای عمل کنند که کمبودی در بازار شکر در استان احساس نگردد.

وی گفت: اداره کل شیلات استان با افزایش اقدامات زمینه عرضه و توزیع هرچه بیشتر ماهی در بازار استان را با قیمت مناسب فراهم نماید تا دغدغه‌ای در زمینه تأمین این فرآورده پروتئینی در هرمزگان وجود نداشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: با توجه به نیاز بازار کشور و هرمزگان به لاستیک دستگاه‌های اجرایی ذیربط زمینه ورود این کالا را به استان از مبادی قانونی بیش از پیش تسریع نمایند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان