//
کدخبر: ۱۸۸۸۸۱ //
فرصت دیدار رو در رو برای مدیران بخش خصوصی و دولتی فراهم می‌شود

نمایشگاه رونق تولید کرمانشاه فرصتی برای نمایش توانمندی‌های استان

نمایشگاه رونق تولید برای لبیک به شعار سال مقام معظم رهبری و نمایش توانمندی‌های استان کرمانشاه پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

نمایشگاه رونق تولید کرمانشاه فرصتی برای نمایش توانمندی‌های استان
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه بیان داشت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای نمایش توانمندی‌های صنعتی تولیدی و صنفی استان کرمانشاه به مردم استان و ارتباط رو در روی صنعتگران، تولید کنندگان و کارآفرینان بخش‌های مختلف با استاندار و معاونین استاندار و مدیران کل است. استاندار کرمانشاه اگر بخواهد به بازدید همه این واحدهای تلیدی برود چند سال طول خواهد کشید که با برگزاری این نمایشگاه این امکان در سه روز فراهم خواهد شد .

رضا سلیم ساسانی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در دو هزار و ۷۰۰ متر فضای نمایشگاهی  خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همت تشکل‌های بخش خصوصی استان شامل: اتاق بازرگانی، اتاق اصناف،خانه صنعت و معدن‌، اتاق تعاون، شرکت نمایشگاه‌ها و با حمایت استانداری و ادارات کل صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

وی برگزاری خوب و آبرومند این نمایشگاه را مستلزم حضور بخش دولتی در کنار بخش خصوصی دانست و اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمانشاه می تواند محلی برای نمایش قدرت و اقتدار ملی باشد تا به مردم نشان دهیم که پس از انقلاب اسلامی چه پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف برای خودکفایی و قطع وابستگی به خارج اتفاق افتاده است اما اگر در این نمایشگاه آنچه را که داریم نتوانیم به منصه ظهور بگذاریم یک تهدید برای ما خواهد بود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه تصریح کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه همایشی با حضور استاندار برای دیدار رو در رو با تولیدکنندگان برگزار خواهد شد و در بخش دیگری نیز میزخدمت طراحی و تهیه شده است تا مدیران کل در این محل حضور پیدا کنند و مشکلات واحدهای تولیدی را رو در رو بشنوند و دستور لازم برای رفع موانع تولید را بدهند.

وی خاطرنشان ساخت: فرصتی فراهم شده است تا واحدهای تولیدی بخش های کشاورزی، صنایع‌دستی و اصناف امکان و فروش تولیدات خود را داشته باشند و محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مردم عرضه کنند.

ساسانی با اشاره به اینکه رسانه‌ها می‌توانند با گفتگو و طرح مشکلات تولیدکنندگان صدای رسای بخش خصوصی باشند گفت: فضای مناسب برای ارتباط رسانه ها با شرکت کنندگان نیز در نظر گرفته شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۸۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان