//
کدخبر: ۱۷۵۴۸۴ //
با دستور استاندار کرمانشاه و تاکید رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛

برای نخستین بار در کشور اولین نمایشگاه رونق تولید در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی استان کرمانشاه: برای نخستین بار در کشور اولین نمایشگاه رونق تولید فروردین ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

برای نخستین بار در کشور اولین نمایشگاه رونق تولید در کرمانشاه برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا سلیم ساسانی اظهار کرد: محوریت این نمایشگاه با اتاق بازرگانی، خانه صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق تعاون، اتاق اصناف، شهرداری و سازمان گردشگری استان میباشد .

وی گفت: انشالله بعد از تحصیلات نوروز جهت اجرای این سیاست که توسط مقام معظم رهبری اسم سال ۹۸ نامگذاری شده است، نشستی با استاندار کرمانشاه خواهیم داشت که بتوانیم از فرمایشات استاندار محترم جهت هر چه باشکوه تر نمایشگاه استفاده کنیم. و کارگروهی زیر نظر سازمان صنعت معدن تجارت ایجاد شود.

ساسانی با اشاره به اینکه همت بالای مسئولین فوق موجب میشود نمایشگاه رونق تولید در استان کرمانشاه در شأن کالاهای داخلی برگزار شود، بیان کرد: ان شاء الله با همت والای مسئولین استان بتوانیم نمایشگاهی در شأن کالاهای داخلی و از همه مهم تر رونق تولید در کرمانشاه برگزار کرده و این آرمان‌ توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری جهت کمک به رونق تولید میباشد.

ساسانی در پایان ضمن تشکر از استاندار کرمانشاه جهت کمک به رونق تولید استان،  گفت: این نمایشگاه همایشی جهت کمک به رونق تولید و حمایت از کالاهای داخلی خواهد بود.

لازم به ذکر است این کار پسندیده برای نخستین بار در استان کرمانشاه در کشور بعد از نامگذاری سال ۹۸ توسط مقام معظم رهبری توسط مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه برگزار می شود. در سال گذشته هم این کرمانشاه بود که برای نخستین بار جهت حمایت از کالای ایرانی همایشی در نمایشگاه بین المللی کرمانشاه برگزار کرد

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان