//
کدخبر: ۱۷۲۶۷۹ //
در همایش رسانه و توسعه مطرح شد؛

استاندار کرمانشاه: مدام آیه یاس نخوانیم/ کرمانشاه در مسیر توسعه است

مهندس بازوند در همایش توسعه و رسانه که به همت مجموعه رسانه های فرتاک برگزار گردید از روند توسعه استان کرمانشاه سخن گفت.

استاندار کرمانشاه: مدام آیه یاس نخوانیم/ کرمانشاه در مسیر توسعه است
به گزارش فرتاک نیوز،

در همایش رسانه و توسعه که به همت مجموعه رسانه های فرتاک و در دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه و با حضور جمع کثیری از مدیران و علاقه مندان برگزار گردید، مهندس هوشنگ بازوند از همدلی بیشتر و باور کردن این که کرمانشاه در  مسیر توسعه می باشد صحبت نمود.

استاندار کرمانشاه در این همایش ضمن تشکر از مدیران مجموعه رسانه های فرتاک گفت: برگزاری این گونه همایش  بسیار مفید می باشد و امیدوارم در استان کرمانشاه و هم مانند فرتاک 10 رسانه وجود داشته باشد تا بتوانند صدای رسای مردم در مرکز کشور باشند.

مهندس بازوند در ادامه از اینکه مدام گفته می شود کرمانشاه توسعه نیافته است ابراز ناراحتی نمود و گفت: نباید تا این حد فکر کنیم کرمانشاه در شرایط بسیار بدی قرار دارد بلکه باور داشته باشیم که حداقل اگر توصیه یافته نیستیم، در مسیر توسعه که قرار داریم.

همایش توسعه و رسانه از نگاه دوربین فرتاک نیوز

وی افزود: کرمانشاه بالاترین آمار بیکاری در کشور را دارد ولی توانسته ایم رشد بیکاری را متوقف کنیم و این گام اول بوده است و همه باید سعی کنیم تا در ادامه آمار را کاهش بدهیم و این در سایه همدلی به وجود خواهد آمد .

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت رسانه ها پرداخت و گفت: همه باید تلاش کنیم که کرمانشاه در مسیر توسعه قرار بگیرد و رسانه ها در این راستا نقش مهمی بر عهده دارند .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۶۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان