//
کدخبر: ۱۸۷۵۳۴ //

مشکلی در پایداری جریان گاز مناطق بحران‌زده گلستان وجود ندارد

معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز استان گلستان گفت: در حال حاضر مشکلی در پایداری جریان گاز مناطق بحران زده استان گلستان وجود ندارد.

مشکلی در پایداری جریان گاز مناطق بحران‌زده گلستان وجود ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

خسرو موذنی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به برقراری گاز در همه مناطق سیل زده استان اظهارداشت: در پی  وقوع  رانش‌های اخیر در استان گلستان در شهرستان‌های مینودشت و علی‌آبادکتول در حال حاضر گاز همه شهرها و روستاهای این مناطق وصل بوده و مشکلی در این‌باره نداریم.

وی افزود: بر اثر رانش زمین و آسیب وارده به شبکه  گاز در مسیر شهر دوزین مینودشت  و قطع گاز شهر دوزین و 21 روستای منطقه، با تلاش‌های انجام شده و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی جریان گاز آنها وصل شد.

موذنی تصریح کرد: در چند روز گذشته نیز شاهد بروز رانش زمین در دهنه زرین‌گل علی‌آبادکتول بودیم که در این ارتباط گاز 3 روستای شهرستان قطع شد که اکیپ تعمیرات در منطقه حضور یافته و توانستند در کمتر از 48 ساعت این مشکل را نیز مرتفع کرده و دوباره جریان گاز را برقرار کنند.

معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز استان گلستان اظهارداشت: اگر تاکنون گاز مشترکان وصل نشده و یا مشکلی در تاسیسات گاز آنها به وجود آمده، می‌توانند با شماره تلفن 194 امداد گاز که به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی درخواست هم استانی‌ها است، تماس برقرار کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان