//
کدخبر: ۱۸۳۲۲۹ //

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در جولان همدان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ناحیه 2 آموزش و پرورش همدان از ساخت مدرسه 12 کلاسه در منطقه جولان همدان خبر داد.

ساخت مدرسه 12 کلاسه در جولان همدان
به گزارش فرتاک نیوز،

 امین اسدبیگی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با بیان اینکه در حوزه املاک بعد از مصوبه آموزش و پرورش 22 پرونده برای صدور پروانه تعیین شد که اکنون در شهرداری در مرحله اجرا قرار دارد اظهار کرد: 6 پروژه به پیمانکار واگذار شده است.

 با بیان اینکه ملکی در منطقه جولان تحویل اداره نوسازی می‌شود تا مدرسه 12 کلاسه ساخته شود اما با یکی از مالکان مشکل داریم گفت: یک زمین 30 متری در منطقه بنی‌هاشم قبلاً تبدیل به احسن شده اما درصددیم معاوضه شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ناحیه 2 آموزش و پرورش همدان بیان کرد: در روستای «قرخ‌قز» نیز زمینی وجود دارد که اگر مشکلی نباشد واگذار خواهد شد.

معاون توسعه پژوهشی و برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی ناحیه 2 همدان نیز با بیان اینکه سالهاست اعتبارات هفته گرامیداشت معلم کم است و امسال نیز تخصیص 90 میلیون تومان بسیار ناچیز است اظهار کرد: امسال یک معلم نمونه کشوری و 6 نفر نمونه استان برای تجلیل انتخاب شده‌اند.

علی مومنی با اشاره به اینکه گفته شده با کمبود اعتبارت مناطق آموزش و پرورش برنامه‌های روز معلم را خود برگزار کنند گفت: اگر قرار باشد سیستم، خود از خود تشکر کند منطقی نیست و می‌طلبد از سوی دیگر سازمانها توجه به مقام معلم مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برخی از دبیران آموزش و پرورش بیماری صعب‌العلاج دارند اما همچنان به کار خود ادامه می‌دهند که می‌خواهیم در هفته معلم از آنها تقدیر کنیم افزود: یکی از مدارس همدان برای خواهرخواندگی با مدارس شهر چگینی لرستان اعلام آمادگی کرده تا تمام امکانات و نیروی انسانی این مدارس را فراهم کند که کار ارزشمندی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان