//
کدخبر: ۱۸۷۵۲۶ //

شهردار کرمان: زیر ساخت‌های اجرای فیبر نوری در شهر کرمان ضعیف است

شهردار کرمان از ضعف زیر ساخت‌های لازم برای اجرای فیبر نوری در شهر کرمان خبر داد.

شهردار کرمان: زیر ساخت‌های اجرای فیبر نوری در شهر کرمان ضعیف است
به گزارش فرتاک نیوز،

سید مهران عالم زاده عصر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه شهرداری کرمان در پرداخت حقوق کارکنان به روز است، اظهار کرد: سه مورد از پروژه‌های کرمان در طرح جامع دیده نشده است.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص خانه شهر، شورا باید تصمیم بگیرد اما با توجه به جلسه قبل، یکی از عملکردهای شورای شهر بحث هنری است لذا خانه شهر می‌تواند واگذار به خانه هنرمندان شود که در این زمینه مشاور هم باید نظر بدهد.

وی اظهار داشت: برای انجام کار فرهنگی نیاز به ابزار داریم که مسائل فرهنگی به مردم منتقل شود لذا بحث استفاده از ظرفیت محله و شبکه شهروندی از جمله برنامه‌هایی است که در معاونت فرهنگی پیگیری می‌شود.

شهردار کرمان با بیان این مطلب که بیشترین توسعه در خصوص فیبر نوری در کشور متعلق به شهرداری است اما در کرمان زیر ساخت‌های آن ضعیف است، عنوان داشت: بستر سرمایه گذاری یکی از چالش‌های ماست که وجود چالش‌های اقتصادی باعث شده که برنامه‌ها در این زمینه درست پیش نرود.

وی در ادامه گفت: هر درختی یک طول عمری دارد و درختانی که کهنسال شوند دارای آفت می‌شوند اما با جلساتی که با کارشناسان گذاشته شد قرار بر این شد که کار سر برداری درختان بلوار جمهوری انجام شود.

وی تصریح کرد: رابطه شورای شهر و شهردار نگاه دوستانه و کارشناسی است و یک فضای هم دلی در این شورا وجود دارد لذا کمک کنیم این فضا حاکم باشد.

عالم زاده گفت: سطح شهر کرمان دارای ۱۳ هزار هکتار است که مرتفع کردن مشکلات آسفالت کار زمان بری است و در این حوزه نیز کمبودهایی وجود دارد.

شهردار کرمان بیان کرد: پارکی در منطقه سه شهر کرمان ساخته می‌شود که به نام خبرنگاران است که ظرف سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۵۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان