//
کدخبر: ۱۸۷۴۱۲ //

توضیح پلیس کرمانشاه در خصوص پلمپ کافی شاپ متخلف

مرکز اطلاع رسانی پلیس کرمانشاه در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی و پلمپ شدن یک واحد کافی شاپ توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این واحد با دستور مقام قضائی پلمپ شده است.

توضیح پلیس کرمانشاه در خصوص پلمپ کافی شاپ متخلف
به گزارش فرتاک نیوز،

در توضیح مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه آمده است: اخیرا در فضای مجازی کلیپی در خصوص حضور ماموران پلیس در یکی از کافی شاپ های سطح شهر و پلمپ این واحد صنفی منتشر شد که واکنش هایی به دنبال داشت.

در ادامه این توضیحات آمده است: کافی شاپی که اخیرا فیلم پلمپ شدن آن در فضای مجازی منتشر شد با حکم دستگاه قضائی و به خاطر فعالیت غیرمجاز به دلیل نداشتن مجوز صنفی در ماه مبارک رمضان از ادامه فعالیتش جلوگیری شده است.

به دنبال شناسایی یک واحد کافی شاپ که در ماه مبارک رمضان بدون هیچ گونه مجوزی فعالیت می کرد، ماموران کلانتری با در دست داشتن نامه قضائی به این واحد مراجعه و حکم صادره در خصوص پلمپ را به مالک آن ابلاغ کردند.

پس از حضور پلیس در کافی شاپ، هماهنگونه نیز که در فیلم منتشر شده مشهود است مالک این واحد صنفی با مقاومت در برابر ماموران عنوان می کند حتی به نماینده دادستان هم مجوز ارائه نخواهد داد.

در ادامه، ماموران کلانتری پس از ابلاغ حکم دستگاه قضائی با رعایت حقوق شهروندی و برابر دستورالعمل صادره اقدام به پلمپ این واحد صنفی متخلف می کنند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس کرمانشاه در پایان برای تنویر افکار عمومی اعلام داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اتحادیه های صنفی جهت ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذرشرعی هستند، تحت شرایط و ضوابطی خاص از جمله رعایت شئونات اسلامی و پوشیدگی فضای بیرونی واحد صنفی مجوز صادر کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان