//
کدخبر: ۱۸۵۲۹۹ //
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛

خانه قرآن و عترت در فرهنگسراهای شهرداری کرمانشاه تاسیس می شود

مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه از تاسیس خانه قرآن و عترت در فرهنگسرای شهرداری کرمانشاه خبر داد.

خانه قرآن و عترت در فرهنگسراهای شهرداری کرمانشاه تاسیس می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و به میمنت ماه نزول قرآن، خانه قرآن و عترت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه آغاز به کار می کند.

عبدالمالکی افزود: خانه قرآن و عترت با قرار دادن ۹ اولویت در حوزه قرآنی فعالیت های خود را همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با هدف ترویج و توسعه آموزش ها و تعاملات قرآنی و نیز ارتقای سطح مهارت های قرآنی و انس شهروندان با قرآن را در سطح شهر شروع می نماید.

وی خاطرنشان کرد: خانه قرآن و عترت، محور انسجام کانون های قرآن و معارف اسلامی (کانون های قرآن، نهج البلاغه،نهج الفصاحه و ...) سطح شهر است که در چارچوب سیاست ها و ضوابط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، مدیریت شهری را برای توسعه فعالیت های قرآنی در محلات، متناسب با اقتضائات خاص آن یاری خواهد نمود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ابراز داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان به شکرانه ی توفیق مهمانی ماه خدا، در سه پارک منتخب شهر؛ پارک های شرقی، شبدیز و معلم به مدت ۱۸ شب جشن ماه خدا از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می گردد که برنامه هایی از جمله اجرای گروه طنز و تواشیح، استند آپ کمدی، مسابقه و ... از ساعت ۱۰ شب الی ۱۱:۳۰ برای همشهریان شریف کرمانشاهی به نمایش گذاشته می شود.

عبدالمالکی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان خانه قرآن و عترت در فرهنگسراهای ۴ گانه شهرداری کرمانشاه با برگزاری آموزش های قرآنی شامل روخوانی و روان خوانی، حفظ و مقدماتی، بازی و قصه های قرآنی و قرائت در سه مقطع سنی زیر ده سال، ۱۰ - ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا  سعی داریم فضای حاکم بر شهر متناسب به این ماه مبارک باشد.

وی اظهار داشت: از اول تیرماه امسال نیز مهدهای قرآنی در فرهنگسراهای شهرداری ایجاد می شود که در ایام تابستان، فرهنگسراهای شهر پذیرای کودکان و نوجوانان در فضایی کاملا قرآنی خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری یک مسابقه شاخص در عرصه قرآن و نهج البلاغه در شش ماهه دوم سالجاری گفت: در ایام لیالی قدر با رویکردی قرآنی، اردوهای جهادی- معرفتی برگزار می کنیم همچنین مصمم هستیم تا بانک اطلاعات قاریان و موسسات قرآنی را تهیه نماییم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۲۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان