//
کدخبر: ۱۷۲۰۷۶ //
به همت اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری؛

کودکان کرمانشاهی سفیران گردشگری می شوند

طرح سفیران گردشگری در مهد و پیش دبستانی های شهر کرمانشاه به همت اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

کودکان کرمانشاهی سفیران گردشگری می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در جشن آغاز این طرح که در مهد و پیش دبستانی بهار صورت گرفت، گفت: این مراسم، اولین مرحله از طرحی است که به همت اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه شکل گرفته و امروز به صورت پایلوت در مهد بهار در خیابان شهید جعفری و با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان از طریق کودکان با توزیع بسته های راهنمای طرح سفیران گردشگری برگزار شد.

photo_۲۰۱۹-۰۳-۰۵_۱۴-۴۰-۵۹

مهدی عبدالمالکی افزود: هفته آینده نیز شهرداری کرمانشاه، میزبان طرح سفیران گردشگری در مقطع دبستان خواهد بود که در مقطع دبستان به سه عکس برتر و سه ویدیو برتر که از عملکرد سفیران گردشگری ثبت گردد جوایز نفیسی در پایان تعطیلات نوروزی اهدا خواهد شد.

وی اظهار داشت: در مقطع دبستان نیز مسابقه خاطره نویسی در میان سفیران، پس از تعطیلات نوروز برگزار و به سه نفر برتر از میان بهترین خاطرات سفیران گردشگری از عملکرد خود جوایز نفیسی اهدا می شود.

ابراهیم مرادی، رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز گفت: در این طرح که امسال به صورت پایلوت و آزمایشی قرار است در 2 مقطع پیش دبستانی و دبستانی انجام پذیرد تعدادی از کودکان این مقاطع انتخاب و پس از آموزش بعنوان سفیر گردشگری اقدام به معرفی کرمانشاه در سفرهای نوروزی خود و حتی در استان کرمانشاه بعنوان میزبان خواهند کرد.

وی افزود: برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های گردشگری استان کرمانشاه، با هدف توسعه این دیار از این گذر از همه توان خود استفاده نماییم که به طور قطع طرح سفیران گردشگری نقش ویژه ای را در این راستا ایفا خواهد کرد.

کرمانشاه از جمله شهرهای تاریخی و پرجاذبه ایران است که دارای اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد و از معروفترین جاذبه های گردشگری کرمانشاه می توان به طاق بستان، کتیبه بیستون، طاق گرا، معبد آناهیتا، سراب های نیلوفر، هشیلان، صحنه و غار قوری قلعه نام برد.

این استان در مجموع چهار هزار و 400 اثر تاریخی دارد که تاکنون 2 هزار و 200 اثر ثبت ملی شده است.

photo_۲۰۱۹-۰۳-۰۵_۱۴-۴۲-۰۱

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان