//
کدخبر: ۱۸۴۷۸۲ //
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

اجرای ۸۰ درصد از طرح ایمن سازی فیزیکی در مدارس استان کرمانشاه

فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ازاجرای ۸۰درصد از طرح ایمنی سازی فیزیکی در هفته ایمنی و حمل و نقل در مدارس استان خبر داد.

اجرای ۸۰ درصد از طرح ایمن سازی  فیزیکی در مدارس استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهندس کرمی گفت:مطابق برنامه تعیین شده جهت ایمن سازی فیزیکی مقرر گردید ۲۵۰مدرسه در سطح استان در غالب این طرح ایمن سازی شوند که حدود ۸۰درصد آن انجام گرفته ودر سال جاری هم در ۳مدرسه دیگر این طرح انجام شده است.

 وی همچنین از اجرای برنامه آموزشی جهت مدارس حاشیه راههای مواصلاتی استان به صورت اجرای نمایش در غالب برنامه های ایمنی به تعداد ۳۵مدرسه خبر داد و افزود: این طرح هرساله با انعقاد قرارداد با گروهای آموزشی در مدارس سطح استان اجرا می گردد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد:اجرای طرح راکبین موتور سیکلت هم در شهرستان های قصرشیرین،صحنه،گیلانغرب ،بیستون،سنقر،سرپلذهاب،پاوه و کنگاور انجام شده و ۳۵۰عدد کلاه ایمنی جهت راکبان توزیع گردیده است.

 وی با اشاره به نصب برچسب های شبرنگ مناسب جهت نمایان سازی موتور سیکلت های سطح شهر از

پخش تیزرهای آموزشی در صدا و سیمای استان و اجرای برنامه مسابقه رادیویی و اهدا جوایز به منظور ارتقا ایمنی حمل و نقل و زیر نویس هشدارهای ایمنی در روز ایمنی و حمل و نقل هم خبر داد.

فریبرز کرمی در ادامه ارسال پیامک های ایمنی جهت فعالان حمل و نقل،اجرای زنگ ایمنی به صورت نمادین در بعضی مدارس،برگزاری کلاس های آموزشی برای رانندگان وانت بار،برگزاری جلسات ایمنی با سایر ارگانهای مرتبط،و اجرای برنامه های فرهنگی و... را از مهمترین اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برشمرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۷۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان