//
کدخبر: ۱۸۴۵۲۴ //

وحدت، بهترین راه شکست فشارهای دشمن است

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: بهترین راه مبارزه با تحریم‌ها و فشار آمریکا، وحدت ملت و مسؤولین است.

وحدت، بهترین راه شکست فشارهای دشمن است
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی چمران ظهر امروز در همایش حکمت مطهر که در مسجد توحید شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار کرد: هدف از ایجاد داعش توسط امریکا و گاو شیرده او یعنی عربستان، ایجاد خاورمیانه جدید و ایجاد تنش میان مسلمانان بود.

وی افزود: علی‌رغم خونریزی‌های داعش که به اسم اسلام انجام شد، بسیج گسترده مردم عراق و سوریه باعث شکست توطئه‌های دشمن در منطقه شد.

چمران تأکید کرد: نتیجه این کار آمریکا و عربستان این شد که حکومت اسلامی در کشور های منطقه قدرتمند تر شده و طرح اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات نیز نه تنها بر باد رفت بلکه حال ما به پشت مرزهای اسرائیل رسیدیم.

وی عنوان کرد: بین اوباما وترامپ در نفس عمل هیچ فرقی نیست بلکه فقط در ظاهر و در شیوه‌های عملی تفاوت دارند.

رئیس سابق شورای شهر تهران ادامه داد:  تعبیر رهبر انقلاب این است که اوباما دستان فولادی و آهنی خود را زیر دستکشهایی مخملی پنهان کرده بود ولی ترامپ بدون دستکش وارد عمل شده است.

وی بیان کرد: درآمریکا قدرت توسط لابی‌های صهیونیستی شکل می‌گیرد و قطعا به دولتهای بعدی آمریکا نیز امیدی نیست و تنها راه مقابله با این فشارها و پیامهای بیرونی آمریکا وحدت ملت، تمامی قوا و سازمانهای مختلف است.

چمران با اشاره به تلاش امریکا برای تروریستی خواندن سپاه گفت: چمران تاکید کرد: قدرت آمریکا، اسرائیل و عربستان بر خلاف ظاهر، رو به افول و نابودی است و به زودی این افول را همگان مشاهده خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: مسائلی همچون موضوع هسته‎ای، موشکی و حقوق بشر بهانه استکبار جهانی برای تصویب برجام بود و متأسفانه دیدیم علی‌رغم شعارها سانتریفیوژها نچرخیده و در نهایت کار به گران شدن مایحتاج روزمره مردم منجر شد.

این مسؤول افزود: امریکایی‌ها امروز منتظرند که  صدایی از درون کشور به نفع آنها بلند شود و با تبلیغات نامناسب خود در فضای مجازی به دنبال ایجاد نا امیدی ، تجمعات و اعتصاب در جامعه هستند و پروژه نا امن سازی، ایجاد نارضایتی‌های عمومی و کشته‌سازی در دستور کار آنها قرار دارد.

وی ادامه داد: نارضایتی‌های عمومی امروز به خاطر ندانم‌کاری، بی تدبیری و منفعت‌طلبی عده ای بوجود آمده است و متأسفانه عده‌ای همه این موارد را به اصل نظام و ولایت فقیه ربط می‌دهند.

این مسؤول ابراز کرد: هدف اصلی از ایجاد و افزایش نارضایتی ها برای پذیرش مذاکره و سازش از سوی مردم با غرب می باشد، امروز ما به برکت بلند نظری و تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش دانشمندان و متخصصان جوان در زمینه‌های دفاعی و نظامی وعلمی از توانمندی های خوبی برخوردار بوده و دشمن از این می ترسد.

چمران با بیان اینکه ریشه اصلی مشکلات کشور تحریم نیست چرا که تحریم در نهایت ۲۰ درصد اثر گزار است، عنوان کرد: امروز باید توجه داشته باشیم که همه در رابطه با رونق تولید وظیفه داریم و این آمادگی را باید همه ملت داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: مشکلات امروز کشور زائیده اعتقادات ما نیست بلکه محصول رفتار ما است و باید به این توجه نمائیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۵۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان