//
کدخبر: ۱۷۹۵۹۸ //

امام‌جمعه دامغان: خدمات خالصانه سپاه بر کسی پوشیده نیست

امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه خدمات سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نبوده و نیست، گفت: سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه با دشمنان بین‌المللی و خاورمیانه است.

امام‌جمعه دامغان: خدمات خالصانه سپاه بر کسی پوشیده نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه دامغان به میزبانی مصلای بزرگ این شهر ضمن بیان اینکه خدمات سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نبوده و نیست، ابراز داشت: کینه آمریکا ازآنجا ناشی می‌شود که سپاه پیشگام مبارزه با داعش بود و امروز برای تسویه خصومت خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریسم لقب می‌دهد.

وی بابیان اینکه سپاه از جایگاه والایی برخوردار است و پاسداران ما فرزندان شهادت‌طلب هستند، اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور این نیرو در مرزها و نقش مهم و استراتژیک در تقویت جبهه مقاومت دارد.

درخشش ارتش در کمک به سیل‌زدگان

امام‌جمعه دامغان به فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تقدیر از خدمات و زحمات این نیرو اشاره کرد و ابراز داشت: ارتش در همه صحنه‌ها با به‌کارگیری تمام توان و امکانات و اقتدار در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان تلاش می‌کند.

حسینیان بابیان اینکه انتقال تجهیزات امدادی وامدادرسانی با بالگرد از فعالیت‌ها و اقدامات ارتش در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان محسوب می‌شود، تصریح کرد: ارتش و سپاه پاسداران بر خواسته از مردم و در خدمت آحاد جامعه در عرصه‌های مختلف حضور دارد.

وی ضمن اشاره به فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان بابیان اینکه موتور حرکت نظام و انقلاب اسلامی ایران جوانان هستند، اضافه کرد: رمز موفقیت و تحقق پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور جوانان در عرصه است و جوانان ما با حضور خودشان به رشد و توسعه کشور کمک کردند.

کار و تولید در اولویت است

امام‌جمعه دامغان کلید حل مشکلات کشور را تولید بیان کرد و افزود: همه باید در راستای تقویت تولید در جامعه تلاش کنند و مردم نباید فقط مصرف‌گرا باشند بلکه تولید و کار در اولویت است.

وی سفر رئیس‌جمهور عراق و هیئت همراه به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور را حاوی راه‌آورد خوب بیان کرد و گفت: ایران و عراق روابط حسنه‌ای دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۵۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان