//
کدخبر: ۱۸۳۵۰۲ //

حجت‌الاسلام پناهیان: اساتید شیوه اندیشیدن را به دانشجویان بیاموزند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اساتید و معلمان تلاش کنند شیوه اندیشیدن را به دانشجویان بیاموزند تا آن‌ها احساس کنند که آینده‌ای دارند و به آن نزدیک هستند.

حجت‌الاسلام پناهیان: اساتید شیوه اندیشیدن را به دانشجویان بیاموزند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از آستان نیوز، علیرضا پناهیان در ویژه برنامه بزرگداشت مقام استاد که با حضور اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در پردیس اسرار برگزار شد، مقام معظم رهبری را معلمی مهربان و متواضع توصیف کرد و اظهار داشت: ایشان در شرایط مختلف مانند یک معلم جامعه را جلو می‌برند و با دادن آگاهی، فرصت اندیشیدن، فکر کردن و تصمیم گیری را به آحاد مردم می‌دهند.

وی با انتقاد از اساتیدی که دانشجویان را مرعوب خود می‌کنند، افزود: مقام معظم رهبری بسیار اهل مطالعه هستند، اما ایشان در تمام سخنرانی‌ها هیچ‌ کس را مرعوب علم خود نمی‌کنند و فخرفروشی علمی ندارند.

پناهیان با بیان اینکه پیامبران به مردم حکمت و کتاب را آموزش می‌دادند، خطاب به اساتید عنوان کرد: تلاش کنید که شیوه اندیشیدن را به دانشجویان بیاموزید تا آن‌ها احساس کنند که آینده‌ای دارند و به آن نزدیک هستند.

به گفته این استاد برجسته حوزه و دانشگاه، استاد انتقال دهنده حجم عظیم علم نیست بلکه باید دانشجو را تولید کننده و صاحب اندیشه تربیت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان