//
کدخبر: ۱۸۲۵۶۲ //
شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه:

بیش از ۷هزار نفر ساعت آموزش HSE در منطقه پخش کرمانشاه

دوره های HSE(بهداشت ایمنی و محیط زیست) در سال گذشته در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه به بیش از هفت هزار نفر ساعت رسید.

بیش از ۷هزار نفر ساعت آموزش HSE در منطقه پخش کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه ضمن اعلام خبر فوق با مهم برشمردن رعایت HSE در انبار ها و ضرورت دقت بالای رانندگان نفتکش(تانکر) در محیط های عملیاتی افزود: توجه کارکنان انبارهای نفت در هنگام بارگیری تانکرها، همچنین دقت رانندگان نفتکش و کارکنان جایگاه های سوخت در زمان تخلیه فرآورده های نفتی ضرورتهایی هستند که نباید ازآنها غفلت شود.

مراد حاصل مرادی بر ارتقای آمادگی کارکنان در رویارویی با خطر های احتمالی گفت: برگزاری دوره های آموزشی HSE و کاربردی کردن این آموزش ها با برگزاری مانورهای فنی دراین حوزه به طور قطع در کاهش حوادث احتمالی نقش آفرین خواهد بود.

وی همچنین بر تعامل جایگاهداران و شرکت های حمل و نقل سوختی و رانندگان نفت کش ها در رعایت مسائل ایمنی تاکید و تصریح کرد:مالکان مجاری عرضه و رانندگان نفتکش نیز می توانند با رعایت کامل موارد ایمنی و بهداشت محیط زیست نقش موثری در جلوگیری از بروزحوادث ایفا کنند.

مرادی حضور فعال رانندگان و جایگاهداران را در کلاس های آموزشی نکته ای مهم در کاهش حوادث و خطرهای احتمالی عنوان کرد و افزود: دوره های آموزشی در این حوزه و در یکسال گذشته ۷هزارو ۴۰نفر ساعت بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه بر استقرار مسئولیت فنی و ایمنی در تمام مجاری عرضه و تاسیسات سیلندر پر کنی وCNG با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و جهت احراز آمادگی افراد شاغل در این مکان ها از طرف مالکین در شرایط اضطراری تاکید کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۵۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان