//
کدخبر: ۱۸۲۰۶۹ //

دستگیری معتاد شیشه ای به خاطر قتل مادر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی معتاد به شیشه که مادر خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

دستگیری معتاد شیشه ای به خاطر قتل مادر
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ  محمد رضا آمویی گفت: فردی که به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت و چندی پیش اقدام به قتل مادرش کرده بود، توسط پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شد.

سرهنگ آمویی" اظهار داشت: چندماه پیش و پس از گزارش وقوع یک فقره قتل به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه خانمی 54 ساله در منزلش به قتل رسیده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات گسترده کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان مشخص شد قاتل این خانم، پسر 39 ساله اش بوده که به خاطر اختلافات شخصی و درگیری هایی که بینشان وجود داشته، اقدام به این کار کرده است.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند محل اختفای فرد قاتل را در یکی از مناطق شمالی شهر تهران کشف و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری متهم اقدام کنند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی استان، وی در بازجویی ها انجام گرفته صراحتا به قتل مادر خود اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات شخصی در پی اعتیادش به شیشه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه فرد قاتل مادرش را پس از درگیری لفظی و با پیچاندن روسری به دور گردنش خفه کرده و به قتل رسانده است، گفت: در بسیاری از جرائم رد پای اعتیاد پیداست.

سرهنگ آمویی در پایان از معرفی قاتل شیشه ای به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۰۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان