//
کدخبر: ۱۸۰۵۰۲ //
در نشست خبری قرارگاه منطقه غرب عنوان شد:

برگزاری مراسم رژه در ۲۹فروردین به مناسبت روز ارتش

برگزاری مراسم رژه در ۲۹فروردین به مناسبت روز ارتش
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر آریانفر فرمانده قرارگاه غرب منطقه کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:در روز ۲۹فروردین ماه همزمان با کل کشور در ساعت ۸و ۳۰دقیقه صبح در بلوار امام خمینی (ره )روبروی دانشکده کشاورزی مراسم روژه به مناسبت روز ارتش با حضور یگانهای نمونه و با تجهیزات ساماندهی شده انجام می گیرد.

وی افزود:در این رژه نیروهای انتظامی و سپاه نیز مارا همراهی خواهند کرد.

امیر آریانفر گفت :امسال در سایر شهرستانها به دلیل امداد رسانی به استانهای سیل زده و حسب الامر فرمانده ارتش مراسم رژه برگزار نمی شود.

 فرمانده قرارگاه غرب ارتش با اشاره به سیل اخیر در کشور تصریح کرد:در روزهای نهم و دهم فروردین به دلیل احتمال وقوع سیل ۵تیپ در کرمانشاه و ۳تیپ در کردستان به صورت  آماده باش در آمدند و تیپ ابوذر ارتش به سرپل ذهاب رفته و کار جابجایی کانکس های مردم که در کنار رودخانه الونداسکان داشتند را انجام دادند ودر کرمانشاه هم در بحث لایروبی رودخانه قره سو و معابر دیگر ارتش حضور داشت.

آریانفر اظهار کرد: در بحران سیل اولین یگانی بودیم که در روز ۱۳فروردین به پلدختر رسیدیم ودر روزهای اول ۱۰۷ هزار بسته کنسرو ،یک میلیون و۲۰۰هزار قرص نان و ۲۰۰هزاربطری آب معدنی را به دست مردم مناطق سیل زده پلدختر رساندیم.

وی با اشاره به  گروهک های تکفیری و تهدید های استکبار جهانی، گفت: سپاه قدس،فعالیت هایی را برای سرکوب این گروهک ها انجام داده و استکبار جهانی را ناخرسند کرده و ارتش پشتیبانی خود را از سپاه اعلام می کند و در راستای مقابله با نیروهای تکفیری در کنار سپاه مشغول حفاظت و صیانت از مرزها هستیم.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان