//
کدخبر: ۱۷۹۵۸۴ //

امام جمعه پیرانشهر: تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا نشان از خوف و ترس ایالات متحده دارد

امام جمعه پیرانشهر به مسئله تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: این نشان دهنده نهایت دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران بوده و نشان از خوف و ترس ایالات متحده از سپاه دارد.

امام جمعه پیرانشهر: تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا نشان از خوف و ترس ایالات متحده دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر، مومنان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و با تاکید بر داشتن اخلاق حسنه افزود: بنا بر توصیه‌های قرآن کریم، مسلمانان باید نسبت به یکدیگر مهربان بوده و به هم کمک کنند و علاوه بر آن باید نسبت به هم متواضع و نسبت به کافران سختگیر باشند.

وی تصریح کرد: مسلمانانی که در اطراف نبی مکرم اسلام(ص) بودند نسبت به کافران خشن و سختگیر بوده اما در میان خود با یکدیگر مهربان بودند.

امام جمعه پیرانشهر در ادامه به مسئله تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: این نشان دهنده نهایت دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران بوده و نشان از خوف و ترس ایالات متحده از سپاه دارد.

وی با تاکید بر اینکه تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا سودی برای این کشور ندارد اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نزد عموم مردم محبوبیت فراوانی داشته و قدرتمندترین نیروی ضد تروریست است و اگر سپاه نبود، هم اکنون عراق و سوریه در چنگال تروریست‌ها بودند.

محمودی تصریح کرد: هم اکنون تمامی ملت ایران و قوای سه گانه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کرده و ارتش جمهوری اسلامی نیز اعلام کرده که در کنار سپاه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۵۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان