//
کدخبر: ۱۷۷۷۸۱ //

مدارس کهگیلویه و بویراحمد ۱۷ فرودین ماه دایر است

مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هرگونه تعطیلی مدارس در مناطق سیل‌زده استان رد می‌شود گفت: مدارس این استان روز شنبه ۱۷ فرودین‌ماه دایر است.

مدارس کهگیلویه و بویراحمد ۱۷ فرودین ماه دایر است
به گزارش فرتاک نیوز،

 وحید محمدی‌تبار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاری تمامی افراد، نهادها، دستگاه‌های دولتی و رسانه‌ها که از تاریخ 26 اسفندماه 97 تاکنون با ستاد بحران بویژه در پی بارش‌های سیل آسا قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در این ایام شبانه روز تلاش کردیم که کمترین خسارات در بخش‌های مختلف متوجه استان شود، عنوان کرد: با تلاش‌‌های شبانه روزی توانستیم خسارات‌های جانی و عمرانی-زیرساختی را به حداقل برسانیم.

محمدی‌تبار تاکید کرد: مدارس و ادارات کهگیلویه و بویراحمد طبق روال طبیعی و گذشته، از شنبه 17 فروردین 98 در سراسر استان دایر هستند.

وی تصریح کرد: اخبار و اطلاعیه‌های مدیریت بحران استان صرفا از زبان سخنگو ، رئیس و یا جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اعلام می‌شود.

مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتظار می‌رود هم استانی‌ها ضمن مدیریت سفر خود در مسیرهای بازگشت برای جلوگیری از ترافیک‌های احتمالی به شایعات و اخبار کذب توجه نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۷۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان