//
کدخبر: ۱۷۷۶۳۸ //
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

برخی با بی‌اخلاقی عنوان می‌کنند چرا با دادن هشدار، مردم را نگران کردید! / شهرداری باید با هرگونه ساخت و ساز در حریم رودخانه ها برخورد کند

برخی با بی‌اخلاقی عنوان می‌کنند چرا با دادن هشدار، مردم را نگران کردید! / شهرداری باید با هرگونه ساخت و ساز در حریم رودخانه ها برخورد کند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه صبح پنج شنبه ۱۵ فروردین ماه در هفتمین جلسه ستاد مدیریت بحران در سال ۹۸ که به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور حضرت آیت اله علما امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان و آیت اله محمدی عراقی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان برگزار شد؛ اظهار داشت:

خوشبختانه توانستیم دور دوم بارش های سنگین را با مدیریت میدانی شایسته استاندار کرمانشاه و تلاش معاونین استاندار و مدیران ستادی و تمامی دستگاه های خدمات رسان، نیروهای ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و هوانیروز با کمترین خسارت پشت سر بگذاریم.

در مرحله دوم باید به فکر بازسازی و با زنده سازی خرابی ها و آسیب های وارده به بخش های مختلف باشیم.

با توجه به حجم بالای بارش ها، سیل زدگی خانه های واقع شده در بستر رودخانه از همان ابتدا قابل پیش بینی بود بنابراین هشدارهای جدی و لازم داده شد‌‌.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب در جریان زلزله فرمودند؛ باید تهدیدها را تبدیل به یک فرصت کنیم.

شهرداری نباید به هیچ عنوان اجازه دهد در بستر رودخانه ها ساخت و سازی شکل بگیرد و خانه های جدید نیز در جای دیگری جانمایی شوند‌.

برخی با بی اخلاقی عنوان می کنند که چرا با دادن هشدار، مردم را نگران کردید! و یا چرا سیل به مردم آسیب جانی نزد؟! خدا خواست و ما به موقع هشدارهای لازم را دادیم و کسی آسیب ندید.

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۶۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان