//
کدخبر: ۱۷۷۶۳۱ //
آذری جهرمی:

ارتباطات تلفن همراه در لرستان تا ۴۸ ساعت دیگر برقرار می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از امروز مسیر جدید فیبر نوری عملیاتی و ارتباطات صوتی و اینترنتی در پلدختر بهبود خواهد یافت، از راه اندازی مجدد سایت‌های تلفن همراه در پلدختر و سایت مناطق روستایی طی 48 ساعت آینده خبر داد.

ارتباطات تلفن همراه در لرستان تا 48 ساعت دیگر برقرار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی بلافاصله بعد از جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان، جلسه اضطراری با حضور مدیران و کارشناسان ارتباطی در خرم آباد برای تسریع در بهبود وضعیت ارتباطات استان لرستان برگزار کرد.

در این جلسه که مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت استان لرستان، مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان و مسئول ستاد مدیریت بحران وزارت ارتباطات حضور داشتند، وی با بیان اینکه راه اندازی مجدد تمام سایت‌های تلفن همراه در پلدختر تا 48 ساعت آینده عملیاتی می‌شود، گفت: شبکه وایرلس اینترنت برای بانک‌ها و مراکز حساس به صورت موقت برقرار می‌شود.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه سایت های قابل دسترسی روستایی تلفن همراه نیز تا 48 ساعت آینده وارد مدار می شوند، افزود: تمهیدات لازم ارتباطی و مکان مناسب برای خبرنگارانی که تمایل به تهیه گزارش، عکس یا تصویر از خسارات ناشی از سیل و اطلاع رسانی نیازها و کمبودها و خدمات نهادهای امدادرسانی داشته باشند نیز فراهم می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان