//
کدخبر: ۱۷۷۲۸۸ //
نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

۲ نفر در سیلاب کوهدشت جان خود را از دست دادند

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه دو نفر در کوهدشت به دلیل سیلاب جان خود را از دست دادند.

۲ نفر در سیلاب کوهدشت جان خود را از دست دادند
به گزارش فرتاک نیوز،

الهیار ملکشاهی در سخنانی با بیان اینکه پل «کشکان» در شهرستان کوهدشت در جریان سیلاب کاملاً تخریب شده است، اظهار داشت: جاده‌های اطرف کوهدشت و پل‌های آنها از جمله بخش «طرهان» ارتباط کاملاً قطع است و جاده بسته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار نفر در بخش طرهان زندگی می‌کنند و این در حالیست که جاده دسترسی به آنجا کاملاً قطع است، عنوان کرد: در بخش «کوهنانی» نیز به همین شکل است و در جاده «زیرتنگ سیاب» تردد بسیار بد بوده است و ۱۱ روستا در حاشیه سد سیمره نیز جاده دسترسی ندارند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه متأسفانه علیرغم اینکه با هلال احمر و مسئولان استان تماس داشته‌ایم هنوز کمکی به این مناطق نشده است، ادامه داد: این امر موجب شد که به استاندار ایلام متوصل شده‌ایم و بنا بوده که بعضی از کمک‌ها را به شهرستان ارسال کنند، اما کمک رسانی به ۱۱ روستای حاشیه سد سیمره با جمعیت هزار و ۵۰۰ نفر فوریت دارد.

ملکشاهی با اشاره به اینکه جاده منطقه «اولاد قباد» قطع بوده و هیچ ارتباطی با مرکز شهرستان ندارند و در بن بست کاملی قرار گرفته‌اند، بیان داشت: متأسفانه آب زیادی به منازل مردم در حاشیه رودخانه مرکزی کوهدشت وارد شده است.

وی از خسارت به مزارع کشاورزی، باغات «زیر تنگ سیاب» و… کوهدشت و رومشکان خبر داد و افزود: در سیلاب شهرستان کوهدشت نیز دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان