//
کدخبر: ۱۷۶۳۵۸ //

ورود سامانه بارشی جدید به استان بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود یک سامانه بارشی جدید به استان خبر داد و گفت: از عصر روز شنبه تا اوایل روز سه‌شنبه به تناوب بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

ورود سامانه بارشی جدید به استان بوشهر
به گزارش فرتاک نیوز،

فرج‌الله شکوهی‌پور اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی، برقراری شرایط جوی و دریایی نسبتاً آرامی را در استان نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: در طول روز غبار محلی و گاهی افزایش ابر و طی ساعاتی از شب و صبح پدیده مه در برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود و احتمال بارش خفیف باران در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: از روز شنبه با ورود یک سامانه بارشی جدید به غرب و جنوب غرب کشور، به تدریج بر میزان ناپایداری‌های جوی در استان افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس ضمن افزایش پوشش ابر، از عصر روز شنبه تا اوایل روز سه شنبه به تناوب بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد در سطح استان پیش بینی می‌شود.

شکوهی پور خاطرنشان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه در برخی نقاط احتمال آب گرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

وی افزود: همچنین به سبب وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه‌ای خلیج فارس طی روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج و طوفانی خواهد بود. تلاطم دریا در سواحل جنوبی استان طی روز سه شنبه (به سبب وزش باد شدید شمال غربی) نیز ادامه می‌یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان