//
کدخبر: ۱۵۶۹۷۲ //

سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان: پایان هفته‌ باران می بارد

سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان از استقرار جوی نسبتا پایدار طی ۴۸ ساعت آینده در این استان خبر داد و گفت: روزهای پایانی هفته شرایط برای بارش باران فراهم می شود.

سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان:
پایان هفته‌ باران می بارد
به گزارش فرتاک نیوز،

مازیار غلامی با بیان اینکه الگوی حاکم بر نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی نسبتا پایدار تا پایان هفته جاری در استان گیلان است، اظهارکرد: پدیده غالب در ۴۸ ساعت آینده مه گرفتگی صبحگاهی است.

غلامی با اشاره به اینکه در این مدت برای ارتفاعات استان نیز نفوذ جریانات جنوبی پیش بینی می شود، افزود: برای دو روز آینده گاهی شرایط برای افزایش ابر و بارش پراکنده باران فراهم می شود. در مناطق غرب استان گیلان همانند آستارا و تالش در ساعات عصر و شب شاهد بارش‌های پراکنده و خفیف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای روز پنجشنبه انتظار ورود موج بارشی موقت به استان گیلان را داریم، گفت: افزایش ابر و کاهش نسبی دمای هوای از جمله پدیده‌های جوی این روز است. بارش‌های روز پنجشنبه از نظر مقدار قابل توجهی نیست.

غلامی با اشاره به اینکه روز جمعه و شنبه نیز در برخی از ساعات شرایط برای وزش باد گرم در استان گیلان فراهم می شود، ادامه داد: دریا نیز امروز و فردا برای فعالیت‌های مرتبط با احتیاط مناسب است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان