//
کدخبر: ۱۷۵۸۷۳ //
استاندار بوشهر:

مدیران استان بوشهر به‌صورت تمام وقت در استان حضور داشته باشند

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از خطرات ناشی از سیل، گفت: مدیران استان بوشهر به‌صورت تمام وقت در استان حضور داشته باشند.

مدیران استان بوشهر به‌صورت تمام وقت در استان حضور داشته باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست فوق‌العاده ستاد بحران استان بوشهر اظهار داشت: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از جاری شدن سیل در استان باید اقدامات لازم انجام شود و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از بحران‌ها قابل پیشگیری هستند ادامه داد: ستاد بحران در استان و شهرستان‌ها در راستای بروز بارش باران، جلوگیری از مشکلات و بررسی امکانات لازم تشکیل شده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر آمادگی دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف تصریح کرد: امکانات لازم برای جلوگیری از بروز مشکلات از سوی مسئولان ذی‌ربط فراهم شود و مدیران باید به‌صورت تمام وقت در استان حضور داشته باشند.

وی خواستار راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی در مکان‌های مشخص شد و افزود: اماکن امنی برای اسکان مسافران نوروزی در همه شهرستان‌های استان بوشهر تعیین شده است تا در صورت بروز مشکل در این اماکن استقرار یابند.

گراوند با بیان اینکه پیشگیری از بروز مشکلات و حوادث در اولویت است، ادامه داد: همه مسئولان باید پای کار باشند تا در صورت بروز مشکلات جوی با تمهیدات لازم زمینه رفاه و آسایش مسافران فراهم شود.

وی از تعیین مکان‌های دولتی و مذهبی برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و اضافه کرد: مناطقی که احتمال بروز سیل وجود دارد باید دستگاه‌های مسئول اطلاع رسانی کنند تا مردم غافلگیر نشوند.

استاندار بوشهر با تقدیر از هم‌افزایی و همراهی و تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی، امدادی و قشرهای مختلف مردم استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای فردا سه شنبه بارش باران در استان بوشهر پیش بینی شده است که باید تلاش شود تا شاهد کمترین مشکلات باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان