//
کدخبر: ۱۲۶۹۴۶ //

دستگاهها آموزش و پرورش را در بازگشایی مدارس یاری کنند

استاندار بوشهر گفت: رفع کمبودهای مدارس همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید مستلزم همکاری همه دستگاههای اجرایی است تا زمینه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بیش از پیش مهیا شود.

دستگاهها آموزش و پرورش را در بازگشایی مدارس یاری کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالکریم گراوند چهارشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود:باتوجه به نقش و جایگاه مدرسه در تعلیم و تربیت فرزندان جامعه برای فراهم زمینه رسالت آموزش و پرورش همه دستگاههای اجرایی باید مشارکت کنند.

وی با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش بر بهره‌گیری از مکتب عاشورا تاکید کرد و اظهارداشت:باید از مکتب عاشورا برای هدایت نسل جوان و سعادت‌مندی آنان استفاده کرد.

استاندار بوشهر یادآورشد: همه مردم پرورش یافته و تربیت شده مدارس هستند که در این راستا باید در بازگشایی مدارس و حل مشکلات، همه دستگاه‌های اجرایی، آموزش و پرورش را یاری کنند.

وی گفت:شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تلاش و خواسته همه مردم جامعه است.

گراوند افزود:برای اجرای طرح مدارس روستا مرکزی باید فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با آموزش و پرورش مناطق همکاری کنند تا مشکلات این مدارس برطرف شود.

استاندار بوشهر بر فراهم شدن امکانات لازم برای ساخت دبیرستان دانشگاه خلیج فارس تاکید کرد و افزود: زمین ساخت دبیرستان دانشگاه خلیج فارس بوشهر مورد توجه قرار گرفته که برای ساخت این دبیرستان 2 میلیارد تومان تخصیص یافته و در آستانه بازگشایی مدارس پرداخت می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان