//
کدخبر: ۱۴۹۶۷۱ //
استاندار بوشهر:

مشکلات معادن استان بوشهر حل شود/ لزوم کمک به فعال‌سازی معادن

استاندار بوشهر خواستار رفع مشکلات معادن در استان بوشهر شد و گفت: فعال‌سازی معادن یکی از برنامه‌های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر باشد.

مشکلات معادن استان بوشهر حل شود/ لزوم کمک به فعال‌سازی معادن
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالکریم گراوند یکشنبه‌شب در چهارمین نشست شورای معادن استان بوشهر اظهار داشت: معادن دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال هستند که باید به خوبی به این ظرفیت‌ها توجه شود.

استاندار بوشهر، انصراف از بهره‌برداری و عدم پرداخت حقوق دولت توسط معادن را از جمله مشکلات مهم در این بخش برشمرد و بیان داشت: فعال‌سازی معادن یکی از برنامه های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت است که همواره باید به آن توجه داشت.

گراوند افزود: ۲۸ پرونده‌ای که در دستور کار خانه معادن استان قرار دارند با ارائه مهلت سه ماهه اقدامات لازم در ارتباط با آنها انجام شود.

وی ادامه داد: مشکلات موجود در معادن بایستی رفع شود و بهره‌برداری به صورت مقطعی و موردی در یک زمان مشخص انجام شود.

گراوند تصریح کرد: اگر شهرداری‌ها بخواهند مجوز سنگ شکن بگیرند باید با معرفی به دفتر فنی استانداری و طی شدن مراحل قانونی آن برای أخذ مجوز اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ما تابع قانون هستیم بیان داشت: اخذ وجه از بهره برداران معادن توسط شهرداری‌ها طبق قانون مجلس نباید انجام شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: زمان لازم برای انجام استعلام‌ها و درخواست‌های قانونی حداکثر دو ماه است ولی در صورت امکان یک ماهه پاسخ داده شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۶۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان