//
کدخبر: ۱۷۴۵۴۱ //

فرمانده نیروی انتظامی کشور: امنیت پایدار کشور مرهون رشادت شهیدان هشت سال دفاع مقدس است

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: امنیت پایدار امروز کشور ما مرهون رشادت و دلاورمردی‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور:
امنیت پایدار کشور مرهون رشادت شهیدان هشت سال دفاع مقدس است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار حسین اشتری عصر امروز در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه شلمچه همواره در خاطره‌ها ماندگار است، اظهار کرد: امنیت پایدار امروز کشور ما مرهون رشادت و دلاورمردی‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

وی عنوان کرد: حرکت عظیم راهیان‌نور در روحیه، آینده و زندگی مردم تاثیر و نقش مهمی دارد، امروز این حرکت عظیم برای کشور و انقلاب برکت است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: رمز ماندگاری کار شهدا در تاریخ اخلاص و کار برای خدا است و به همین دلیل همواره بر سیل مشتاقان شهدا افزوده می‌شود.

اشتری عنوان کرد: مردم با حضور در راهیان‌نور توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند، استکبار به وسیله جنگ روانی مردم و به ویژه نسل جدید جامعه را مورد هدف قرار داده است اما حضور مشتاقان شهدا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس این نقشه‌ها را خنثی کرده است.

وی اظهار کرد: پیروزی با پیروی از ولایت و کار برای خدا به ارمغان می‌آید، ما باید با پیروی از ولایت‌فقیه راه شهدا را ادامه و حافظ دستاوردها باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی امنیت و نظم زائران را برقرار کرده و کارمندان نیروی انتظامی برای حفظ این امنیت در حال تلاش شبانه‌روزی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۵۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان