//
کدخبر: ۱۷۳۹۳۳ //

سردار نقدی: نباید برای حل مشکلات اقتصادی نگاه خود را معطوف به وزارت خارجه کنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: نباید برای حل مشکلات اقتصادی نگاه خود معطوف به وزارت خارجه کنیم.

سردار نقدی: نباید برای حل مشکلات اقتصادی نگاه خود را معطوف به وزارت خارجه کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور حضور در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس و زیارت یادمان‌های شهدا به استان خوزستان سفر کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران امروز به خرمشهر رفت و در جمع زائران سرزمین نور به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس دغدغه آمریکا نرسیدن سلاح و تجهیزات به ما بود اما امروز که ما در این صنعت خودکفا شده ایم، هم اکنون و در این برهه از زمان صادر نکردن سلاح و تجهیزات دغدغه دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها است.

وی در ادامه به برخی از نقشه‌های دشمنان ‌علیه ایران اشاره کرد و گفت: امروز دشمن به دنبال راه انداختن جنگ اقتصادی است تا کشور ما را با بحران اقتصادی و معیشتی مواجه کند.

سردار نقدی توصیه‌هایی هم برای مقابله با جنگ اقتصادی بیان کرد و گفت: قطع امید از بیگانگان و اتکا به توان داخلی مهمترین مولفه است تا بتوانیم در این جنگ مقابل دشمن پیروزی شویم.

وی در ادامه سخنان خود در جمع زائران سرزمین نور تصریح کرد: در انقلاب اسلامی ما با دستان خالی در همه عرصه‌ها پیروز شدیم و مقابل دشمن ایستادگی کردیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با تاکید بر توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز دستمان پرُ است ولی مشکلاتی داریم که این مشکلات نیز دلایل گوناگونی دارد.

سردار نقدی جدا شدن از راه شهدا را از جمله دلایل مشکلات موجود کشور عنوان کرد و ادامه داد: شهدای عزیز ما امیدشان به بیگانه نبود بلکه فقط به خدا توکل و امید داشتند که ما نیز باید در این مسیر گام برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نکات مهمی را هشدار داد و تاکید کرد: نباید برای حل مشکلات اقتصادی نگاه خود را معطوف به وزارت خارجه کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به این نکته مهم که اقتصاد ما باید در دست نهادهای اقتصادی کشور باشد، خاطرنشان کرد: اگر نگاه ما به مذاکره با دشمنان معطوف شد و مشکلات کشور را به آن گره زدیم از این مسئله به طور قطع ضربه می‌خوریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۹۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان