//
کدخبر: ۱۷۳۷۱۹ //

۱۱۵۰ تن میوه شب عید از ۲۵ اسفند در قم توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ۱۱۵۰ تن میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه با ۱۵ درصد زیر قیمت ستاد تنظیم بازار در ۲۸ غرفه در نظر گرفته‌شده توزیع می‌شود

۱۱۵۰ تن میوه شب عید از ۲۵ اسفند در قم توزیع می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمود سیجانی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، مشکلی ازنظر تأمین کالاهای اساسی در قم وجود ندارد.

وی با اشاره به تدابیر استان برای عرضه میوه شب عید، افزود: امسال 28 غرفه و چادر برای توزیع میوه شب عید در مناطق هشت‌گانه قم دایر می‌شود، میوه شب عید به حد موردنیاز در قم تأمین‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم زمان توزیع میوه شب عید را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد:امسال 700 تن پرتغال و 350 تن سیب برای میوه شب عید در نظر گرفته‌شده و از 25 اسفندماه توزیع می‌شود. میوه شب عید 15 درصد ارزان‌تر عرضه می‌شود.

سیجانی خاطرنشان کرد: نزدیک به 20 نانوایی در هسته مرکزی شهر برای تأمین نان موردنیاز مسافران نوروزی به‌صورت گسترده مشغول فعالیت خواهند بود، همزمان با آغاز سال جدید عرضه نان تازه در ورودی‌های شهر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه استان برای تأمین نیاز شهروندان به گوشت و مرغ در روزهای پایانی سال، تصریح کرد: 150  تن مرغ و 60 تن گوشت منجمد به‌زودی و همزمان با روزهای پایانی سال در استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: امداد خودرو امسال به‌صورت ویژه در قالب 4 شرکت به خدمات‌رسانی خواهند پرداخت، 80 تعمیرگاه درون‌شهری برای خودروهای دارای نقص فنی و درراه مانده هماهنگ شده است.

سیجانی با اشاره به تشدید نظارت دستگاه‌های نظارتی همزمان با آغاز سال جدید عنوان کرد: طرح ویژه نظارتی سازمان صمت از ابتدای بهمن‌ماه آغاز و در روزهای پایانی سال به قدرت و شدت بیشتری انجام خواهد شد.

وی بابیان تأمین کافی و نیاز استان به قند و شکر گفت: بیش از 3500 تن شکر امسال تأمین‌شده و مشکلی از این نظر در قم احساس نمی‌شود. درزمینهٔ قند نیز هیچ‌گونه مشکلی در استان احساس نمی‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: توزیع گوشت در بین اقشار ضعیف و حوزه کارگری اولویت سازمان صمت است، جلوگیری از ایجاد صف هدف استان در مسئله توزیع گوشت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۷۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان