//
کدخبر: ۱۶۹۰۹۷ //

افزایش ۵۵۰۰ تنی سهمیه آرد آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی از افزایش سهمیه آرد استان به میزان 5500 تن در ماه خبر داد.

افزایش ۵۵۰۰ تنی سهمیه آرد آذربایجان‌شرقی
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا پورمحمدی امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، با بیان اینکه دشمنان به دنبال اخلال در تأمین و توزیع مایحتاج مردم ایران هستند، اظهار داشت: هدف نهایی دشمنان این است که از طریق فشار تحریم، مردم را به خیابان‌ها بکشانند؛ از این رو مسئولان باید برای کنترل بازار و تأمین نیازمندی‌های مردم اهتمام جدی داشته باشند.

وی با تأکید بر اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از نابسامانی در بازار، گفت: برخی از مسائل اقتصادی به قدری پیچیده هستند که با چند جلسه قابل حل نیست و باید تدابیر جدی و اساسی درباره آنها اندیشیده شود.

پورمحمدی اظهار داشت: توزیع مایحتاج عمومی مردم باید به صورت هدفمند انجام شود تا همه اقشار جامعه بتوانند نیازمندی‌های خود را تأمین کنند.

وی با اشاره به اینکه نقشه دشمنان در جنگ اقتصادی، کمبود مایحتاج مردم است، افزود: اولویت اول دولت، تأمین کالاهای مورد نیاز مردم به قدر وفور است و در وهله بعدی مدیریت و کنترل قیمت نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه باید با گرانی‌های بی‌دلیل به صورت جدی برخورد شود، گفت: نظارت بر عرضه و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال بسیار حائز اهمیت است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه فروش بهاره در نیمه دوم اسفند ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز، گفت: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود متناسب با قدرت خرید اقشار مختلف باشد که البته این به معنی عرضه کالاهای غیراستاندارد و بی‌کیفیت نیست.

پورمحمدی در پایان این نشست از افزایش سهمیه آرد استان به میزان 5500 تن در ماه خبر داد و گفت: با این افزایش مشکلی در تأمین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها نخواهیم داشت.

در این نشست گزارش دستگاه‌های مسئول از روند تأمین و توزیع کالاهای اساسی ازجمله گوشت قرمز و سفید، میوه شب عید، آرد و نان و مواد پروتئینی ارائه و در خصوص نحوه کنترل بازار در آستانه عید نوروز بحث و بررسی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۰۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان