//
کدخبر: ۱۷۳۷۰۶ //

پیش بینی افزایش ۲۰ درصدی تعداد مسافرین نوروزی در قم

استاندار قم گفت: تعداد مسافرین در شهر قم در ایام نوروز سال 98 حدود 20 درصد افزایش خواهد داشت.

پیش بینی افزایش 20 درصدی تعداد مسافرین نوروزی در قم
به گزارش فرتاک نیوز،

بهرام سرمست عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به پیش بینی افزایش حضور مسافران نوروزی در قم اظهار کرد: پیش بینی شده است که تعداد مسافرین در شهر قم در ایام نوروز سال 98 حدود 20 درصد افزایش داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به افزایش قیمت ارز در ایام نوروز سال 98 تعداد سفرهای خارجی کاهش، ولی در مقابل تعداد سفرهای داخلی افزایش پیدا می‌کند و استان قم هم از این افزایش سفرهای داخلی منتفع می‌شود، همچنین انتظار افزایش حضور گردشگران خارجی را هم در قم داریم.

استاندار قم افزود: برنامه امنیتی و انتظامی در استان قم در ایام نوروز با رویکرد مناسبت محور و با محوریت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و نقاط حساس شهر قم اجرا می‌شود.

سرمست با اشاره به وضعیت بازار استان قم اظهار کرد: نباید بازار استان رها شود و باید نظارت بر واحدهای صنفی و توزیعی استان قم به صورت ملموس باشد.

وی ادامه داد: باید قیمت مرغ در استان قم واقعی باشد، اکنون این گونه نیست و باید برای کاهش قیمت مرغ در استان تلاش کنیم.

استاندار قم افزود: باید از همه ظرفیت‌های استان برای اسکان مسافرین استفاده شود، همچنین باید ظرفیت نصب چادر در اماکن مناسب در قم مشخص باشد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران استان قم باید در ایام نوروز علاوه بر حضور کشیک در محل کار خود در اتاق عملیات ستاد تسهیلات زائرین هم حضور پیدا کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۷۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان