//
کدخبر: ۱۷۲۵۷۵ //
سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه اعلام کرد:

برگزاری ششمین آزمون سراسری دستگاه های اجرایی کشور

ششمین آزمون سراسری مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری ششمین آزمون سراسری دستگاه های اجرایی کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه ضمن بازدید از حوزه های امتحانی و پیگیری روند اجرایی برگزاری آزمون در این خصوص گفت: این آزمون در ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ همزمان در سراسر کشور بر اساس تفاهم به عمل آمده از سوی سازمان اداری استخدامی کشور توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد.

وفایی تعداد کل داوطلبان در کشور  ۲۲۷هزارو ۸۹۱ نفر اعلام کرد و افزود:برای حدود ۴۳۰۰ نفر مجوز استخدامی در این آزمون صادر می

شود.

وی تعداد شرکت کنندگان در استان کرمانشاه را ۴هزارو ۷۱۲نفر اعلام کرد و افزود:از این تعداد ۲هزار ۸۱ نفر زن و۲هزارو ۶۳۱ نفر مرد می باشند.

وی گفت: ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون مذکور در دستگاه‌های اجرایی از قبل صورت گرفته و این آزمون  برای جذب تعداد ۱۰۵ نفر انجام در استان انجام شد

 دکتر وفایی تصریح کرد: تعداد ۲هزارو ۷۴۹ نفرهم برای سهمیه استخدامی سایر نقاط کشور در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد هزارو۱۰۳ نفر زن و هزارو۶۴۶نفر مردمی باشند که درمجموع تعداد شرکت کنندگان در آزمون را ۷هزارو ۴۶۱ نفر اعلام کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار داشت : حوزه اصلی آزمون در استان کرمانشاه در۳ شهرستان کرمانشاه با (۴ حوزه فرعی) اسلام آباد غرب با(۵ حوزه فرعی) و روانسر با(۳ حوزه فرعی ) می باشد که توسط ناظرین این سازمان مورد نظارت قرار گرفت.

وفایی با اشاره به برگزاری آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در ١٢٨ شهر کشور و ٢۶٢ حوزه امتحانی گفت: نتایج اولیه این آزمون در سال ٩٨ و نتایج نهایی پس از برگزاری مصاحبه اعلام می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان