//
کدخبر: ۱۷۲۲۵۹ //
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران خبرداد:

‌نظارت ویژه تعزیرات بر بازار شب عید گوشت و مرغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به طرح ضربتی عید، از نظارت ویژه بر بازار مرغ، گوشت گرم و منجمد خبر داد و ابراز امیدواری کرد این اقدام در پایان سال منجر به تثبیت بازار شود.

‌نظارت ویژه تعزیرات بر بازار شب عید گوشت و مرغ
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدعلی اسفنانی با اشاره به نظارت‌ها بر بازار شب عید گفت: امسال نیز طرحی ویژه برای نوروز داریم؛ با این تفاوت که طرح امسال زودتر شروع شده و اصناف بیشتری را در بر گرفته است.

وی افزود: تعداد گشت‌ها سه برابر سال‌های گذشته و ایام عادی سال بوده و تفاوت دیگر، هماهنگی با دادستانی به منظور همراهی رئیس یکی از شعب ما با نیروهای دادستانی –از جمله معاونین یا رؤسای برخی شعب- است.

اسفنانی مراکز اقامتی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها و… را از جمله بازارهای هدفی نامید که به جد از سوی این گشت‌های ضربتی بررسی می‌شوند و ادامه داد: در بحث گوشت گرم و منجمد و نیز مرغ، بازرسی و نظارت بر توزیع صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول در تعزیرات حکومتی نظارت جدی بر بازار شکر را به عنوان یکی از اقلام اساسی مورد مصرف مردم متذکر شد و افزود: وسعت و دایره کار ما و صلاحیت سازمان تعزیرات هر آنچه در ذهن انسان متبادر می‌کند را در بر می‌گیرد و حتی گل و گیاه و خوراک و پوشاک و نیز دارو در درمان را شامل می‌شود.

اسفنانی خاطرنشان کرد: «با تمام توان و همراهی سازمان‌های مرتب از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کننده، دامپزشکی، استاندارد، دانشگاه‌های علوم پزشکی و دادستانی و نیروهای انتظامی و نیز ضابطین به مردم خدمات رسانی می‌کنیم.

وی در بخشی دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد این گونه طرح‌ها در تعزیرات منجر به تثبیت بازار شود و گفت: انشاالله مردم سال نو را با توان جدی و آرامش خاطر شروع کنند و برای مردم سالی سرشار از موفقیت باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان