//
کدخبر: ۱۷۲۰۴۱ //

آمادگی ۱۰۰۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری کرمانشاه

در مدارس استان کرمانشاه 1000 پایگاه آماده جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری هستند.

آمادگی 1000 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری  کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین خدر ویسی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه پیش ازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد افزود: کمیته امداد در سراسر کشور با هدف خدمت کردن در جهات مختلف، پناه فقیران و نیازمندان شده است و در خدمت رسانی به افراد تابع هیچ گونه دستورالعمل وگزینشی به نام مذهب، قومیت و هیچ گرایشی نبوده است.

خدرویسی از بازسازی 5200 واحد تخریبی مناطق زلزله زده در 3 مرحله خبر داد و افزود: در طی ماه های گذشته 2500 واحد بازسازی شده است و به بهره برداری رسیده است و روز گذشته نیز با تحویل 2700 واحد دیگر نیز با حضور رییس کمیته امداد کشور ، کار بازسازی منازل آسیب دیده  افراد تحت پوشش کمیته امداد به پایان رسید و 97% برنامه بازسازی در مناطق زلزله زده به پایان رسیده است.اما همچنان حمایت ها و خدمات برای کمک به خانوارهای زیرپوشش ادامه خواهد داشت.

خدرویسی اظهار داشت: 33 هزار خانوار در مناطق زلزله زده تحت پوشش کمیته امداد هستند. که مستمری اسفند ماه امسال نیز 2 برابر برای آنها واریز می گردد.

خدرویسی در خصوص جشن نیکوکاری اشاره داشت: هر ساله اسفند ماه در آستانه عید نوروز این کار خداپسندانه همزمان باسراسر کشور برگزار می شود و طبق برنامه کشوری در طی 3روز،  این برنامه نیز اجرا خواهد شد، و زنگ نیکوکاری در سطح مدارس به صدا در خواهد آمد و 1000 پایگاه آماده دریافت هدایای خیرین و نیکوکاران هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان افزود:خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به افراد نیازمند از طریق درگاه #083*8877* و یا به شماره حساب 0109390939009 واریز نمایند.

خبرنگار : فاطمه زردویی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان