//
کدخبر: ۱۷۱۳۲۰ //

نتایج سفر وزیر دادگستری به کرمانشاه

دیدار وزیر دادگستری با نماینده ولی فقیه کرمانشاه و بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی این استان و قول پیگیری واگذاری سیلوها در این استان از دستاوردهای سفر وزیر دادگستری به استان کرمانشاه بود.

نتایج سفر وزیر دادگستری به کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علیرضا آوائی در آخرین برنامه سفر خود به استان کرمانشاه در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه این استان گفت: مشی کلی دولت انجام واگذاری ها و خصوصی سازی بر اساس قانون اساسی است و ممکن است در این خصوص مشکلاتی نیز وجود داشته باشد که نیازمند دقت و مراقبت از سوی مراجع ذیصلاح نظارتی است.

وی همچنین در رابطه با واگذاری سیلوها در استان کرمانشاه نیز قول پیگیری داد.

حجت الاسلام والمسلمین علما در این دیدار خواستار نظارت و دقت بیشتر بر واگذاری ها در جریان خصوصی سازی ها از سوی دولت و مراجع نظارتی شد.

بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این خصوص گفت: در برخی از واگذاری ها با توجه به استراتژیک بودن برخی صنایع تولیدی و محصولات از جمله گندم و آرد، لزوم دقت بیشتر در تصمیم گیری ها واگذاری ها ضروری است.

همچنین در اداممه آوایی به همراه استاندار کرمانشاه از اداره کل تعزیرات حکومتی این استان بازدید کرد.

وزیر دادگستری در جریان این بازدید در جمع کارکنان این اداره کل گفت: برخی آرای صادره از سوی قضات تعزیرات می تواند تاثیرات عمیق و مخربی بر مردم تحمیل کند؛ لذا باید نهایت دقت و وسواس در تمامی مراحل از تحقیقات تا صدور رای از سوی قضات تعزیرات صورت گیرد.

آوائی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیف حکومت است و محبت و احترام به مردم از مهمترین اولویت های ما در سازمان تعزیرات حکومتی است افزود: در عین رعایت موازین اخلاقی و شرعی، حفظ قاطعیت نیز نباید فرموش شود و فضای جامعه نباید برای متخلفین امن و آرام باشد.

همچنین در ابتدای این جلسه جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه نیز با تقدیر از عملکرد پرسنل این اداره کل، آماری از وضعیت پرونده های تعزیرات استان ارائه کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان