//
کدخبر: ۱۶۹۹۷۲ //

ساعت ۱۶ تا ۲۱ پیک ترافیک در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: با فرا رسیدن آخرین ماه سال و افزایش تب و تاب مردم برای خرید، پیک ترافیکی شهر کرمانشاه نیز مقداری تغییر می کند به گونه ای که از ساعت 16 تا 21 شاهد اوج حجم بار ترافیکی هستیم.

ساعت 16 تا 21 پیک ترافیک در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل اله شیری" اظهار داشت: با توجه به این شرایط، بهتر است شهروندان خریدهای خود را در بازه زمانی خارج از پیک ترافیکی انجام دهند تا در ترافیک گرفتار نشوند.

وی همچنین با اشاره به محدوده اجرای طرح انضباط ترافیکی خریدهای نوروزی گفت: اجرای این طرح در محدوده هسته مرکزی شهر، مراکز خرید و بازار، خیابان 22 بهمن و بازار مسکن بوده و در حال حاضردر اجرای این طرح تدابیر ترافیکی لازم توسط پلیس اتخاذ شده است.

سرهنگ شیری همچنین از شهروندان خواست در صورت امکان با وسایل حمل و نقل عمومی در شهر تردد کنند چرا که همراه آوردن خودرو تنها به کورتر شدن گره ترافیکی و سختتر شدن تردد منجر می شود.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: کمبود جای پارک در شهر نیز ممکن است رانندگان را وادار به انجام پارک دوبل کرده که این امر هم باعث جریمه شدن آن ها خواهد شد، در نتیجه بهتر است همشهریان از تردد با خودروهای شخصی پرهیز کنند.

وی در پایان از همکاری خوب مردم با پلیس راهور و عمل به توصیه های پلیس قدردانی کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان