//
کدخبر: ۱۶۸۲۵۰ //

اولویت نخست در ایلام ارتقای سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: اولویت نخست در ایلام ارتقای سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی است.

اولویت نخست در ایلام ارتقای سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سهیلا ملکشاهی اظهار داشت: علاوه بر ارائه خدمات بیمه‌ای و مستمری افزایش سطح دانش، آگاهی، توانمندی، خود مراقبتی و رعایت بهداشت و توجه به سلامت جسم و روان از جمله برنامه‌های تامین اجتماعی استان ایلام برای سلامت روحی و جسمی بازنشستگان تحت پوشش است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام به نقش سلامت در توسعه اشاره کرد و گفت: توسعه اجتماعی نیازمند فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از فقر حرکتی است که این مهم در میان بازنشستگان موجب انتقال شادی و نشاط در جامعه می‌شود.

وی در ادامه افزود: اجرای فعالیت‌های ورزشی، افزایش امید به زندگی، ارتقای وضع اجتماعی و توجه به منزلت بازنشستگان می‌تواند در کاهش بار مالی تامین اجتماعی و افزایش امید و سطح رفاه بازنشستگان موثر باشد.

ملکشاهی در ادامه گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تلاش می‌کند دغدغه‌های جسمی و روحی بازنشستگان و سالمندان را کاهش دهد.

وی به امید آفرینی در جامعه اشاره و توصیه‌های مقام معظم رهبری در تزریق امید به جامعه را مورد اشاره قرار داد و گفت: اقدامات خود مراقبتی در زمینه سلامت و گسترش روحیه نشاط و سلامت در خانواده‌ها به منظور افزایش امید به زندگی است.

ملکشاهی با بیان این که برای رسیدن به افزایش سطح دانش، آگاهی، توانمندی، خود مراقبتی بازنشستگان نیازمند آموزش هستیم افزود: اجرای دورهای آموزشی مرتبط با سلامت، انجام معاینات بالینی، استقرار تیم پزشکی برای تحقق اولویت این اداره کل در ارتباط با ارتقا سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی انجام شده است.

وی افزود: انجام اقدامات آموزشی در استان ایلام با استقبال خوب بازنشستگان و مستمری‌بگیران قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان