//
کدخبر: ۱۶۷۱۵۹ //

رشوه ۶۵۰ میلیون تومانی در ورزش و جوانان استان سمنان کشف شد

چندی پیش خبرگزاری مهر، خبری مبنی بر دستگیری دو نفر از کارکنان ورزش و جوانان استان سمنان منتشر کرد و امروز دادستان مرکز استان با تائید این خبر میزان رشوه را ۶.۵میلیارد ریال عنوان کرد.

رشوه ۶۵۰ میلیون تومانی در ورزش و جوانان استان سمنان کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 حیدر آسیابی دادستان مرکز استان سمنان شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تائید خبر ارتشا و دستگیری دو کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، تاکید کرد: این دو کارمند به دریافت ۶۵۰ میلیون تومان رشوه متهم هستند اما تحقیقات برای مشخص شدن میزان دقیق اختلاس این افراد ادامه دارد.

وی افزود: دو متهم این پرونده که از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هستند، پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر می برند.

دادستان مرکز استان سمنان، گفت: گزارش سازمان بازرسی مبنی بر سوء جریان‌های مالی در عملکرد برخی از هیئت های ورزشی گویای این تخلف بوده است.

آسیابی گفت: ادله این پرونده جمع آوری مستندات لازم در زمینه برداشت‌های غیر قانونی در ارتباط با اعتبارهای دولتی مربوط به حوزه ورزش استان سمنان هستند.

وی با بیان اینکه اتهام انتسابی به این دو فرد، اختلاس است، تاکید کرد: پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای استان سمنان مفتوح است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان