//
کدخبر: ۱۶۷۰۷۳ //

جزئیات بازداشت ۲ نفر از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به اتهام اختلاس۶.۵ میلیاردی

دادستان عمومی و انقلاب سمنان جزئیاتی از بازداشت ۲ نفر از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به اتهام اختلاس ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی را بیان کرد.

جزئیات بازداشت ۲ نفر از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به اتهام اختلاس۶.۵ میلیاردی
به گزارش فرتاک نیوز،

حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب سمنان اظهارداشت: با دریافت گزارشی از سازمان بازرسی مبنی بر وجود سوء جریان مالی در عملکرد برخی از هیات‌های ورزشی و با رصد و جمع آوری مستندات لازم و تجزیه، تحلیل‌های صورت گرفته برداشت‌های غیر قانونی در ارتباط با اعتبارات دولتی مربوط به حوزه ورزش توسط دادستانی مورد تحقیق قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب سمنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده به یکی از شعب بازپرسی ارجاع شده که بازپرس نیز پس از صدور دستورات لازم و جمع آوری دلایل، با توجه به درجه مجازات قانونی اتهامات انتسابی در راستای ماده ۱۸۰ قانون آیین دادرسی کیفری، دو نفراز کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان رأساً جلب و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت در بازداشت بسر می‌برند.

وی همچنین اتهام انتسابی متهمان را اختلاس عنوان و بیان کرد: میزان اختلاس برآورد شده در حال حاضر حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که تحقیقات جهت مشخص شدن میزان دقیق آن ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان