//
کدخبر: ۹۰۷۰ //
مدیرکل اجتماعی استانداری اردبیل:

۲۵۶ سازمان مردم‌ نهاد در اردبیل مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: در حال حاضر ۲۵۶ سازمان مردم‌ نهاد در استان اردبیل که زیرمجموعه دستگاههای مختلف هستند، مجوز فعالیت اخذ کرده‌اند.

۲۵۶ سازمان مردم‌ نهاد در اردبیل مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند

 شفیع شفیعی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل که در سالن شیخ‌صفی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر 256 سازمان مردم‌ نهاد که دارای مجوز از استانداری، بهزیستی، ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند در سطح استان اردبیل مجوز فعالیت دارند که از این تعداد 24 درصد متعلق به استانداری، 33 درصد متعلق به اداره کل بهزیستی، 29 درصد  متعلق به اداره ورزش و جوانان، 11 درصد متعلق به نیروی انتظامی و 3 درصد نیز  متعلق به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

وی افزود: ارتقای کمی و کیفی سازمانهای مردم نهاد یکی از سیاستهای دولت یازدهم است که در سال گذشته 86 سازمان مردم نهاد در سطح استان اردبیل مجوز فعالیت اخذ کرده‌اند که صدور مجوز برای این سازمانها نسبت به سال 93 حدود 50 درصد در استان اردبیل افزایش داشته است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: ایجاد شعبات نمایندگی سازمانهای مردم‌ نهاد در شهرستانهای استان اردبیل یکی دیگر از برنامه‌هایی است که با جدیت دنبال می‌کنیم و در کنار این موضوع نیز افزایش تعامل سازمانهای مردم‌ نهاد با دولت نیز یکی از راهبردهای اساسی است که در این زمینه اقدامات و مقدمات لازم انجام شده است.

شفیعی بیان کرد: اجرای برنامه‌های مشترک سازمانهای مردم نهاد با دستگاههای اجرایی یکی دیگر از فعالیتهایی است که مورد توجه واقع شده و در استان اردبیل 91 تفاهم‌نامه توسط اداره کل ورزش و جوانان با سازمانهای مردم نهاد منعقد شده و در این راستا استانداری اردبیل نیز 30 تفاهم‌نامه با سازمانهای مختلف امضا کرده است.

وی تصریح کرد: توان‌افزایی و ارتقای کیفی فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد در استان اردبیل یکی دیگر از برنامه‌های توانمندسازی این موسسات است که امسال 55 کارگاه آموزشی برای این سازمانهای مردم نهاد در سطح استان اردبیل برگزار شده و در کنار این موضوع نیز جلسات هم‌اندیشی و نمایشگاههای مختلف مرتبط با فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد در استان اردبیل برگزار و به انجام رسیده است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان